۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۴۳۱۲۱

فعالیت جهادی طلاب لرستانی در ضدعفونی کردن سطح شهر

فعالیت جهادی طلاب لرستانی در ضدعفونی کردن سطح شهر
سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: جمعی از طلاب و روحانیان استان به صورت جهادی و با کمک نیروهای شهرداری در ضدعفونی کردن سطح شهر فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: جمعی از طلاب و روحانیان استان لرستان به صورت جهادی در ضدعفونی کردن سطح شهر، بازار، مکان های عمومی و پرتردد و محله های خرم آباد فعالیت می کنند.

وی با اعلام آمادگی طلاب و روحانیان حوزه علمیه لرستان برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی افزود: هر زمان که احساس نیاز شود طلاب و روحانیان آماده خدمت رسانی هستند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه چندین بار طی نامه ای درخواست همکاری و آمادگی برای خدمت رسانی و کمک به علوم پزشکی لرستان داده شده است، افزود: مسؤولان مطرح کردند که فعلا نیازی به نیرو نداریم.

وی با توصیه به اینکه مردم تا می توانند در خانه بمانند و در موارد غیرضروری از خانه خارج نشوند، عنوان کرد: مردم به عنوان نقش اول کنترل و مهار ویروس کرونا هستند و باید به توصیه های مسؤولان توجه کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب و روحانیان در قالب نیروهای بسیج در عرصه های مختلف یادآور شد: این قشر امروز نیز با فعالیت در زمینه ضدعفونی و گندزدایی محله ها در حال امدادرسانی به هموطنان هستند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
احسنت بر شما
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
ایثار ادامه دارد...
0
0