۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۶۴۳۲۸۴
با حضور در ورودی شهرستان بابلسر صورت گرفت؛

توزیع ماسک و دستکش توسط امام جمعه بابلسر در میان مسافران

توزیع ماسک و دستکش توسط امام جمعه بابلسر در میان مسافران
امام جمعه بابلسر در اقدامی پسندیده با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ضمن صحبت و آگاهی دادن به رانندگان و مسافران خودرو‌های ورودی این شهرستان ماسک و دستکش هدیه داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در اقدامی ارزشمند و پسندیده با حضور در ورودی این شهرستان با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا ضمن صحبت و آگاهی دادن به افراد به رانندگان و مسافران خودرو‌های ورودی ماسک و دستکش هدیه داد.
 
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام قلی پور ضمن صحبت با مسافرانی که این روز‌ها به شهر‌های شمالی سفر می‌کنند بر ضرورت پرهیز از ادامه سفر و بازگشت به شهر‌های خود تأکید کرد.
 
این گزارش می‌افزاید، امام جمعه بابلسر به همراه فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه شهرستان با حضور در مواضع ایست و بازرسی ورودی‌های این شهرستان بر ضرورت آگاه کردن مردم نسبت به خطرات جدی ویروس کرونا و پرهیز از سفرهای غیر ضروری تأکید کرد.
 
حجت الاسلام قلی پور در این بازدید ضمن تقدیر از نیروهای جهادی سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در ارائه خدمات شبانه روزی به مردم، بر ضرورت همکاری و همکاری عموم مردم به منظور برون رفت از شرایط به وجود آمده تأکید کرد.
 
امام جمعه بابلسر، سفرهای غیر ضروری به مناطق مختلف کشور به ویژه شهرهای شمالی در این روزها را بسیار خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: سفر به شهرهای شمالی به ویژه مازندران در این روزها موجب گسترش دامنه شیوع ویروس کرونا خواهد شد.
 
وی، بهترین راه قطع زنجیره انتقال این ویروس شایع را ماندن در خانه و پرهیز از سفرهای غیر ضروری دانست و تصریح کرد: همان طور که مسؤولان بهداشتی و درمانی کشور همواره تأکید می کنند، خانه های ما امن ترین و مطمئن ترین مکان برای حفظ سلامتی هر ایرانی است.
 
حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که در حال حاضر همه استان های کشور در حال مبارزه با این ویروس منحوس هستند، افزود: سفرهای غیر ضروری موجب کند شدن روند خدمات رسانی به بیماران خواهد شد.
 
وی با تأکید براین که کشورمان برای ریشه کن کردن ویروس کرونا نیازمند همراهی بیشتر مردم است، تصریح کرد: باید با ماندن در خانه های خود به مجموعه درمانی کشور در نابودی کامل ویروس کرونا کمک کنیم./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات