۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۴۳۳۰۹
حجت‌الاسلام حسینی دیباجی:

هدف دشمنان از ارائه آمار غیرواقعی مبتلایان به کرونا ضربه زدن به کشور است

هدف دشمنان از ارائه آمار غیرواقعی مبتلایان به کرونا ضربه زدن به کشور است
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: هدف دشمنان ضربه زدن به پیکره ایران با ارائه آمار غیرواقعی از مبتلایان به کرونا است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی عصر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسؤولان را در کشور همه‌گیر شدن ویروس کرونا عنوان کرد و اظهار داشت: هدف دشمنان ضربه زدن به پیکره ایران با ارائه آمار غیرواقعی از تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس است.

وی افزود: در شرایط کنونی باید از انتشار شایعات در فضای حقیقی و مجالس پرهیز شود تا در فضایی آرام ویروس کرونا با همت و وحدت همه مردم و مسؤولان ریشه‌کن شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان عنوان کرد: مراقبت از بهداشت فردی و اجتماعی و عمل به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی در حال حاضر بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس خطرناک است.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی گفت: بر اساس آنچه از اخبار گفته و شنیده می‌شود در حال حاضر بیش از 100کشور دنیا مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

وی افزود: امنیت و سلامتی دو نعمت مجهول هستند که باید ابتدا حفاظت و حراست شود و سپس قدردان آن از درگاه الهی باشیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: رعایت نکات بهداشتی و پزشکی راهکاری مناسب در مهار ویروس کرونا است.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی بیان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود با اتخاذ تدابیر ویژه و برنامه‌ریزی صحیح و درست استفاده شود تا هر چه سریع‌تر شاهد نابودی ویروس کرونا در کشور باشیم.

 امروز تفاهم‌نامه‌ای بین سپاه استان سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منعقد شد و بر اساس آن مقرر شد نیروی انسانی مورد نیاز برای مهار و مقابله با ویروس کرونا از سوی سپاه استان سمنان تأمین شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات