۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۲۹۶۸

تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در ۱۰ واحد تولیدی سمنان

تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در ۱۰ واحد تولیدی سمنان
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک در ۱۰ واحد تولیدی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فرامرز محبوبی به تسریع در امر تولید مواد ضدعفونی و افزایش ظرفیت و تغییرات در خطوط تولید اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر، ۱۰ واحد تولیدی در استان سمنان مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تولید می‌کنند.

وی افزود: سه واحد تولیدی تجهیزات پزشکی مرهم راضی، ماسک و البسه نگین بهار پارسیان و نانو فن‌آوران خاور در استان سمنان در حال تولید ماسک هستند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: دو واحد تولیدی در استان سمنان در حوزه تولید مواد ضدعفونی‌کننده فعالیت داشتند که با شیوع این ویروس پنج واحد تولیدی دیگر برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز مردم نسبت به تغییر خط تولید خود اقدام کردند.

محبوبی یادآور شد: شرکت پارس‌دارو طب بینالود در ایوانکی مواد ضدعفونی‌کننده سطوح و دست در حال فعالیت است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: شرکت تولیدی کندر با تغییر خط تولید خود هم‌اکنون روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تولید می‌کند.

محبوبی با بیان اینکه شرکت نقش جبه پارس با ظرفیت 6 هزار تن در سال و شرکت هورام در گرمسار با ظرفیت هفت میلیون و ۲۰۰ هزار بطری در سال برای تولید مواد ضدعفونی‌کننده در این استان پای‌کار آمده‌اند، تأکید کرد: شرکت دانش‌بنیان کیمیا زکریا در شاهرود نیز از دیگر واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده این استان است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین الکل و مواد اولیه این واحدهای تولیدی مهم‌ترین است، اضافه کرد: واحد تولیدی شکوفه بهداشت آرین در ایوانکی و شرکت هومان شیمی پارس در سمنان از دیگر شرکت‌هایی است که در این عرصه فعالیت می‌کنند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد اردوی راهیان نور امسال به صورت مجازی و با عنوان « با پای دل» برگزار خواهد شد و دانشجویان در این برنامه با پای دل به یادمان‌های دفاع مقدس سفر می‌کنند.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
برای از بین بردن ویروس کرونا، رعایت بهداشت جمعی و محیطی در کنار بهداشت فردی امری ضروری است.
0
0