۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۳۳۱۰
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان:

عملیات ضدعفونی معابر شهری تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه دارد

عملیات ضدعفونی معابر شهری تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا ادامه دارد
فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان گفت: عملیات ضدعفونی معابر شهری تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در سطح استان سمنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حمید دامغانی عصر امروز در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان با اشاره به انجام 10نوبت عملیات ضدعفونی شهر و روستاهای استان سمنان به همت عوامل یگان جنگ نوین سپاه استان سمنان، بسیج و شهرداری اظهار داشت: این عملیات تا ریشه‌کن شدن کامل ویروس کرونا در سطح استان ادامه دارد.

وی رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکی را از سوی هر یک از افراد جامعه بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد و از راه‌اندازی ستاد مردمی مقابله با ویروس کرونا در سراسر استان سمنان خبر داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: سپاه و بسیج استان سمنان آماده کامل برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا دارد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر شهری از دیگر راه‌های جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح استان است و به همین دلیل این عملیات به همت سپاه، بسیج، شهرداری و دیگر عوامل ذی‌ربط انجام‌شده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده است ضدعفونی معابر عمومی غرب استان را سپاه و شرق استان را ارتش انجام دهد.

سردار دامغانی از فعال شدن کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در استان سمنان به همت بسیج سازندگی این استان خبر داد تا کمبودهای موجود و نیاز استان به ماسک و لباس‌های ویژه درمانی تأمین شود.

وی تأکید کرد: وحدت و همکاری و هماهنگی بین مردم و مسئولان استان سمنان در شرایط کنونی برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس در استان امری ضروری است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷
مطالب دین در راستای علم روز است.
0
0