۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۶۴۳۳۸۲
حجت الاسلام صادقی خبر داد؛

تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در حوزه علمیه مازندران

تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در حوزه علمیه مازندران
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در حوزه علمیه استان خبر داد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در حوزه علمیه استان خبر داد.
 
وی با بیان این که این قرارگاه با مدیریت حوزه علمیه مازندران در سطح استان تشکیل شده است، افزود: این قرارگاه همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس منحوس کرونا به کار خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این قراگاه دارای چارچوب مشخصی است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که تاکنون خدمات و اقدامات پراکنده‌ای از سوی طلاب و روحانیان در سطح استان انجام شده، با تشکیل این قرارگاه همه این فعالیت‌ها متمرکز و با مدیریت این مجموعه صورت خواهد پذیرفت.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، ضد عفونی و گند زدایی آرامستان، بیمارستان، مراکز درمانی، خدماتی، باجه‌های بانکی و پمپ بنزین‌ها را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان اعلام کرد.
 
وی همچنین از ارائه خدمات و کمک رسانی به سالمندان، خانواده‌های محروم و بی بضاعت از سوی این قرارگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد خدمات مناسبی به این افراد نیازمند سطح استان با همکاری طلاب و روحانیان ارائه دهیم.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که فعالیت‌های متمرکز این قرارگاه جهادی از فردا به صورت کاملاً مدیریت شده در سطح استان آغاز خواهد شد، بیان داشت: در این طرح طلاب مدارس علمیه، مبلغان طرح هجرت، امین، بینات و همچنین سایر روحانیان مشارکت خواهند کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از اعلام فراخوان عمومی برای مشارکت طلاب، روحانیان، مبلغان و همچنین سایر اقشار مختلف مردم در اجرای این طرح خبر داد و افزود: خیرین و افراد نیکوکار می‌توانند با ارائه کمک‌های لازم، این قرارگاه را در اجرای برنامه‌های خود یاری دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان کشور در حوادث و وقایع مختلف همواره در کنار مردم بوده اند، بیان داشت: در این شرایط نیز جامعه حوزوی کشور علاوه بر خدمات رسانه و تلاش در جهت برون رفت از شرایط موجود به منظور خدمات رسانی مطلوب به مردم نیز گام‌های مؤثری خواهد برداشت./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
درود بر این عزم راسخ
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
سلام،ان شاء الله به حقانیت حضرت علی علیه السلام این گرفتاری ازسرمردم ماوهمه دنیارفع گردد،حالا باهرمعذوریتی جاده بازشده، هم استانی وهمشهری وهم محلی عزیز، ماباید همه تمرکزخودرابرای حفاظت ازمحله وشهر خودمان به کارببریم. خودمان بیشتر درخانه بمانیم، به مسافران توصیه کنیم درخانه اشان بمانند، درکوچه و خیابان‌های روستاوشهرپرسه نزنند، شوراودهیاری وپایگاههای بسیج باهمکاری هم موارد رابه آن‌ها تفهیم کنیم. اگر رعایت نکردند ازقوه قهریه استفاده کنیم...
1
0