۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۶۴۳۳۸۴
با توجه به شیوع کرونا؛

۳۱۳ بسته معیشتی در میان کارگران بیکار نیازمند توزیع می‌شود

۳۱۳ بسته معیشتی در میان کارگران بیکار نیازمند توزیع می‌شود
حجت الاسلام خاکی گفت: طلاب و گروه جهادی مدرسه آیت الله قاضی دزفول در حال آماده سازی بسته معیشتی عیدانه برای ۳۱۳ کارگری هستند که در روز‌های اخیر بیکار شدند.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: طلاب و گروه جهادی مدرسه آیت الله قاضی دزفول در حال آماده سازی ۳۱۳ بسته معیشتی عیدانه برای ۳۱۳ کارگری است که در روز‌های اخیر به علت شیوع کروناویروس از کار بازماندند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه بسیاری از کارگر‌ها در شریط کنونی خانه نشین هستند، بیان داشت: به شناسایی چنین خانواده‌هایی پرداختیم و گروه جهادی مدرسه در اسرع وقت بسته‌های معیشتی را در اختیار خانواده‌های این کارگران قرار خواهد داد.

این مقام مسئول ادامه داد: افزون بر تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کارگران بیکار، عموم و خیران در زمینه رفع بلا و ریشه کن شدن کرونا به قربانی کردن گوسفند و مرغ پرداختند.

وی گفت: بسته‌های معیشتی از سوی گروه جهادی مدرسه جمع آوری و بسته بندی شد تا اندکی از بار زحماتی که این روز‌ها پدران خانواده به علت عدم اشتغال بر دوش دارند، کاسته شود.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با فعالیت‌های طلاب در مقابله با کروناویروس گفت: ایزوله و ضدعفونی مدرسه و حجرات طلاب بصورت مداوم در حال انجام شدن است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات