۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۴۳۳۸۷
مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان خبر داد؛

ضدعفونی مناطق محروم و منازل خانواده‌های تحت پوشش

ضدعفونی مناطق محروم و منازل خانواده‌های تحت پوشش
طرفی گفت: مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای خوزستان در راستای مقابله با کرونا به ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم و منازل خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه می‌پردازد.
حمید طرفی، مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: مؤسسه همگام با سایر نهادها، ارگان‌ها و بخش‌ها در راستای مقابله با کرونا به ضدعفونی و گندزدایی به ویژه در مناطق محروم می‌پردازد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز با دقت و توجه بیشتری صورت می‌گیرد، عنوان داشت: ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم همچون کوی علوی تا ریشه کنی کرونا ادامه خواهد داشت.

طرفی با بیان اینکه مناطق کم برخوردار نیازمند توجه بیشتر مقابله با کرونا ویروس هستند، بیان داشت: ضدعفونی و گندزدایی منازل خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه در سراسر استان و بدون وقفه در حال انجام شدن است ضمن اینکه دستکش‌های بهداشتی و ماسک‌هایی در میان خانواده‌ها توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع الکل و مواد ضدعفونی در میان خانواده‌های تحت پوشش مؤسسه به محض تأمین، توزیع می‌شود، گفت: علی رغم مراجعات با نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی، اما کمکی صورت نگرفت و مؤسسه به تنهایی مشغول ضدعفونی کردن مناطق محروم و خانواده‌های تحت تکفل است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) خوزستان با بیان اینکه در هر منطقه دو تیم به صدعفونی منازل و معابر مناطق محروم می‌پردازند، تأکید کرد: خیران و مؤمنان کماکان در حال یاری رسانی به مؤسسه در راستای تأمین اقلام مورد نیاز مبارزه با کرونا هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات