۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۶۴۳۵۷۰
عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید حجت الاسلام والمسلمین نکونام از کارگاه تولید ماسک در شهرکرد

بازدید حجت الاسلام والمسلمین نکونام از کارگاه تولید ماسک در شهرکرد
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با حضور در محل قرارگاه فرهنگی بانوان استان، از نزدیک در جریان نحوه تولید ماسک در شهرکرد قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور در محل قرارگاه فرهنگی بانوان استان که متشکل از طلاب و دانشجویان خواهر بسیجی است، از نزدیک در جریان نحوه تولید ماسک در شهرکرد قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن خداقوت به خواهرانی که به صورت شبانه روز در حال تهیه ماسک و خدمت به همنوعان خود هستند، گفت: این ایثار و ازخودگذشتگی شما در تاریخ ثبت خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تنها راه شکست و مقابله با ویروس کرونا همین همدلی و همکاری‌ها است، ابراز کرد: امروز ایران یکپارچه تجلی به هم پیوستگی گروه‌های مختلف برای مقابله با کرونا است که به لطف الهی به زودی نیز این وحدت نتیجه می‌دهد و شر این ویروس برای همیشه کنده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه همه باید به توصیه‌های یهداشتی و درمانی توجه کنند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که خود مردم نخواهند و تک تک افراد جامعه وارد میدان مبارزه با کرونا نشوند، به یقین اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی با اشاره به اینکه باید گروه‌های جهادی طلاب و بسیج هم قدم با جامعه پزشکی و درمانی وارد میدان مبارزه با کرونا شوند، تصریح کرد: به یقین حضور در این میدان مجاهدت در راه خداوند متعال است که اجر بسیار والایی دارد.

گفتنی است این قرارگاه با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه پاسدان انقلاب اسلامی استان روزانه بیش از ۳ هزار ماسک بهداشتی تولید و جهت توزیع به شبکه بهداشت استان تحویل می‌دهد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات