۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۴۲۸۸۰
عصر امروز صورت گرفت؛

حضور امام جمعه شهرکرد در محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا

حضور امام جمعه شهرکرد در محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با حضور در محل بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونای استان، با اهدای گل از زحمات کادر درمانی بیمارستان هاجر شهرکرد تشکر کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز با حضور در بخش عفونی بیمارستان هاجر شهرکرد، محل بستری بیماران مبتلا و تحت درمان ویروس کرونا استان با اهدای گل از پزشکان، پرستاران و کادر‌های درمانی و مجموعه دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان که در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا مجاهدانه و ایثارگرانه در حال خدمت رسانی هستند صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه شهرکرد ضمن خدا قوت و خسته نباشید به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی این بخش، با اشاره به اینکه امروز جهاد فی سبیل الله همین کاری است که شما انجام می‌دهید، افزود: در واقع خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا شما هستید و خدای متعال هم اجر فراوان به کسانی که در این جایگاه‌ها هستند، عطا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به حاکم بودن روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین پرستاران و پزشکان در شرایط کنونی کشور ابراز کرد: این از خودگذشتگی مجاهدانه کادر درمانی و پزشکی امروز کشور از پرورش یافتن در مکتب اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشأت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه انسان پرورش یافته در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) به راحتی خود را فدای دیگران می‌کند، گفت: فردی که خود را در معرض انواع سختی‌ها قرار می‌دهد تا به همنوعانش خدمت کند، در واقع به وظیفه دینی و انسانی خود عمل کرده که این چیز کمی نیست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به یکی از پرستان که از وی درخواست داشت در سخنرانی هایشان به مردم توصیه کنند که شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند و احتیاط کنند، اما نگران نباشند، گفت: قطعا همین طور است و ما مرتب گفته ایم و باز هم به مردم این توصیه‌ها و تذکرات را خواهیم گفت.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه این بیماری یک آزمون الهی است، خاطرنشان کرد: به لطف الهی مردم، جامعه پزشکی، خانواده پزشکان و پرستاران همه و همه از این آزمون سربلند بیرون می‌آیند و این مایه افتخار است.

وی با تأکید بر اینکه شما پرستاران خط مقدم مبارزه با این بیماری هستید، گفت: به یقین روحیه داشتن و روحیه دادن به بیماران نقش مهمی در مبارزه با ویروس کرونا دارد که نباید از آن غافل باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه این مشکل را هم همانند مشکلات گذشته پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: شرایط مواجهه امروز ما با این بیماری شبیه روز‌های نخست جنگ تحمیلی است، وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد در کشور هیچ چیز نداشتیم، اما به حول و قوه الهی همه همّت کردند و تجربه آن زمان را الان به رخ دنیا می‌کشیم؛ آدم‌های پرورش یافته آن زمان و سردار‌های امروز را به جامعه تحویل داده ایم و شما پرستاران و پزشکان و کادر درمان ما هم سرداران آینده این کشور هستید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان همچنین از بیماران بستری در این بخش که تحت درمان و مراقبت بودند هم عیادت کردند و آنان را مورد تفقد قرار دادند و برای عافیت و سلامت بیماران دعا کردند./۹۴۵۷/پ210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
حمایت از این اقدام
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
عالی بود...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
مولا علی(ع) پناهگاه همه ما در سختی هاست
1
0