۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۷۰۹

گزارشی از فعالیت های قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در کرمان

گزارشی از فعالیت های قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در کرمان
قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا فعالیت هایی را در قبال جلوگیری از انتشار این ویروس در سطح شهر کرمان انجام داده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا فعالیت هایی را در قبال جلوگیری از انتشار ویروس در سطح شهر کرمان انجام داده است.
 
هیات‌های مذهبی و مشعر، هر شب برای ضدعفونی معابر از بیت الزهرا کار خود را آغاز کرده اند.
 
هیات های مذهبی شهر که با مدیریت آقای عادل رضایی مشغول ضد عفونی کردن خیابان های شهر کرمان هستند، حدود ۱۰ دستگاه سپماش از کمک‌های مردمی خریداری کرده اند.
 
بسیج دانشجویی شهر کرمان حاشیه شهر را به لحاظ ضدعفونی، تامین مواد شوینده و حتی تامین موادغذایی پشتیبانی می کند.
 
یکی دیگر از کارهای مهم قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا در شهر ایجاد فضای خرید و فروش کالاها در سایت نخل بوده که قرارگاه مردمی شهر کرمان در این راستا به دنبال بوجود آمدن فضایی بهتر و ماندن مردم در خانه است.
 
قرارگاه مردمی مقابله با ویروس کرونا خبر داده که در حدود ۱۴۵ نفر از عموم مردم برای آموزش پرستاری به سامانه قرارگاه پیامک ارسال کردند که نیروی انسانی در حال تماس تلفنی و ارزیابی این افراد هستند تا هرچه زودتر با هماهنگی علوم پزشکی دوره فشرده پرستاری برگزار شود.
 
از دیگر کارهای این قرارگاه مردمی در شهر این بوده که ۱۱۰ نفر نیز برای اقدامات مختلف همچون ضدعفونی خیابان ها اقدام به ثبت نام کردند که به دلیل کمبود امکانات هنوز سازماندهی نشدند.
 
یکی دیگر از مهم ترین قرارگاه های مردمی مقابله با ویروس این بوده که شهرستان‌های کرمان با ۲۲ رابط هماهنگ شدند تا اقدامات مشابه شهر کرمان را انجام دهند./۱۳۸۰/پ203/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
سلام
از زحمات کرمانی ها تشکر
خصوصا خبرنگار محترم
1
0
رهبرعشق من
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۶
سلام عالی بود
از کرمانی ها تشکر
ما ویروس را شکست میدهیم
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
رهبری دستور حکومتی و ولایتی صادر کرده‌اند مبنی بر تبعیت و همکاری همه ارگانها و همه مردم با مسئولان مربوطه برای مقابله با کرونا؛ اما جماعتی، ساز مخالف کوک می کنند. دستور رهبری و تأکید معظم له اینقدر صریح و واضح است که هیچ توجیه و تفسیری را بر نمی‌تابد.
0
0