۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۶۴۳۸۴۱
مدیرکل اوقاف لرستان:

حضور خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مؤثر است

حضور خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مؤثر است
مدیرکل اوقاف لرستان به نقش مؤثر حضور خیرین در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مؤثر است.

حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آزادی 19 زندانی جرائم غیرعمد خبر داد و بیان داشت: این اقدام با کمک خیرین صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بدهی این 19 زندانی پنج میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: آزادی این افراد با مشارکت و همکاری اوقاف لرستان، خیران و سازمان اداره‌کل زندان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف لرستان بیان کرد: کمک به زندانیان، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از اقدامات مؤثر اوقاف بوده و همه تلاش خود را برای پر رنگ تر کردن اجرای این طرح و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بیشتری به کار می گیریم.

وی بر ضرورت حضور خیرین در زمیه کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تأکید کرد و گفت: با تبیین و ترویج فرهنگ کار خیر مردم را به سمت خوبی ها دعویت کنیم.

حجت الاسلام طباطبایی رسانه را ظرفیتی عظیم برای نهادینه سازی ارزش ها دانست و افزود: با بهره مندی از ظرفیت رسانه می توان در جذب خیرین و کمک آنان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد بهره مند شد.

وی ادامه داد: در راستای آزادسازی این زندانیان می توان گام های استواری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و حفظ کانون خانواده ها دربرابر آسیب ها بهره مند شد.

مدیرکل اوقاف لرستان افزود: طرح ازادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همچنان ادامه دارد و امید است با کمک خیرین بتوان زندانیان بیشتری را آزاد کرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات