۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۶۴۳۸۶۱
جانشین فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

راه اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید لوازم پزشکی در مازندران

راه اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید لوازم پزشکی در مازندران
سرهنگ رضایی از راه اندازی ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک و گان بیمارستانی در استان خبر داد و گفت: روزانه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی توسط جهادگران سلامت تولید و بین مردم توزیع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ حسین محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به بحران کرونا در کشور گفت:‌این یک امتحان الهی است ما هم در معرض امتحان هستیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه همه چیز در ید قدرت خدای متعال قرار دارد، و با دانستن این مطالب میتوان آرامش درجامعه حاکم شود، ادامه داد:‌در وهله اول برای عبور از بحران باید به خدا اتکا کرد و از خدا خواست تا جامعه را از این بلا نجات دهد.

سرهنگ رضایی، تنها دعا و توکل به خدا را برای عبور از بحران کرونا کافی ندانست و یادآور شد: معنویت در کنار عقلانیت است و در همان آیه استقامت به معنای درجا زدن نیست بلکه تلاش و مبارزه با بحران است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با اشاره به این که به محض شرایط بحرانی کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی سپاه در مازندران آغاز به کار کرد، اضافه کرد: با ساماندهی بسیجیان در چهار گروه سفیران سلامت، ناظران سلامت، مدافعان سلامت و نیز ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت به جنگ کرونا ویروس رفتیم.

سرهنگ رضایی با بیان این که ۱۸۰ کارگاه تولید ماسک بهداشتی، گان بیمارستانی و لوازم پزشکی در مازندران به صورت خودجوش توسط بسیجیان راه اندازی شد است، گفت: روزانه ۴۰۰ هزار ماسک بهداشتی با استاندارد‌های علوم پزشکی تولید و بین مردم توزیع شد و این چرخه تولید تا از بین رفتن بحران همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به ایجاد فضای همدلی و مشارکت مردمی در بحران‌ها اشاره کرد و گفت: همان طور که از اوایل انقلاب تا به امروز بحران‌های مختلف را با همدلی و همکاری مردم و مسؤولان پشت سر گذاشتیم امروز نیز این بحران را پشت سرخواهیم گذاشت.

سرهنگ رضایی با بیان این که این اولین و آخرین بحران نخواهد بود چرا که در طول انقلاب با انواع مختل بحران‌ها مواجه بودیم، تاکید کرد: مجموع سپاه و بسیج اماده مقابله با بحران‌ها است چرا که این نهاد انقلابی متعلق به نظام و مردم و انقلاب است و بر حسب رسالت و ذاتش با افتخار به مردم خدمت می‌کند. /۹۵۰/
افشین ایمانی
ارسال نظرات