۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۴۳۵۹۷
فرمانده سپاه قائم شهر خبر داد؛

تولید و توزیع روزانه ۷ هزار ماسک بین مردم

تولید و توزیع روزانه ۷ هزار ماسک بین مردم
سرهنگ علیزاده از راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا از سوی سپاه در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این روزانه هفت هزار ماسک توسط بسیجیان تولید و توزیع می شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، سرهنگ حسین علیزاده، فرمانده سپاه قائمشهر از راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا از سوی سپاه خبر داد و گفت:‌ سالن ورزشی امامعلی حبیبی تجهیز شد تا کسانی که از بیمارستان مرخص می‌شوند، اما نیاز است تا دوره درمانشان تکمیل شود، در این مکان مراقب‌های لازم صورت بگیرد.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود: اولویت نگهداری بیماران مبتلا به کرونا با کسانی است که قرنطیه‌های خانگی ندارند.

علیزاده در ادامه از تشکیل قرارگاه جهادی شهید سردار سلیمانی خبرداد و اضافه کرد:‌ این قرارگاه توسط بسیج سازندگی و پایگاه‌های مقاومت مدیریت می‌شود تا تسهیلگر خدمات به مردم در مقابله و پیشگیری با کرونا باشد.

فرمانده سپاه قائم شهر با اشاره به تشکیل قرارگاه پدافند زیستی مقابله با کرونا در سپاه شهرستان یادآور شد: ۱۰ ایستگاه ثابت و متغیر توسط حوزه‌های مقاومت در بخش ضدعفونی کردن معابر، مغازه ها، ترمینال ها، پمپ بنزین، مساجد روستایی وشهری بصورت شبانه روزی مشغول به کار هستند.

علیزاده با بیان اینکه بسیجیان به صورت خودجوش پیشتاز و بصورت جهادی و انقلابی کار می‌کنند تصریح کرد:‌ اما مردم در این بحران کرونایی شاهد از خودگذشتگی و ایثار بسیجیان هستند.

فرمانده سپاه قائم شهر به تامین اقلام بهداشتی فردی و محیطی اشاره کرد و ادامه داد: در بخش تولید اقلام بهداشتی سپاه قائم شهر بصورت کارگاه‌های متمرکز و با رعایت نکات بهداشتی و با نظارت مستقیم مرکز بهداشت و درمان مشغول به کار است.

به گفته علیزاده سه پایگاه مقاومت بسیج به صورت دو شیف کاری با حضور ۲۰ خواهر جهادگر مشغول تولید ماسک بهداشتی هستند.

فرمانده سپاه قائم شهر با اعلام اینکه روزانه ۷ هزار ماسک در این کارگاه‌ها تولید می‌شود، گفت:‌ با توجه به اولویت‌ها بصورت رایگان در حال توزیع ماسک بهداشتی هستیم.

علیزاده ضمن تقدیر از جهادگران بسیجی خواهر که یادآور دوران دفاع مقدس و خواهرانی هستند که درعرصه مدافعان سلامت در دوران جنگ فعالیت می‌کردندخاطرنشان کرد: جای تقدیر و تشکر دارد از مردمی که مکان‌هایی را در اختیار تولید کنندگان قرار دادند و با تجهیز چرخ خیاطی‌ها خدمت به عرصه سلامت کردند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با مژده به تولیدکنندگانی که در بحران کرونا دچار خسارت شدند، اعلام کرد:‌ هرکارگاه تولیدی منسوجات که بخاطر بحران کرونا روند تولیدشان ضعیف شد اگر می‌توانند تولیدات خود را به تولید ماسک وگان بیمارستانی اختصاص دهند، مجوز تولید را برای آن‌ها صادر خواهیم کرد و با قمیت مصوب تولیدت را از آن‌ها خریداری می‌کنیم.

فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه خبر از کشف قریب به ۵۰ هزار عدد ماسک بهداشتی، دستکش و مواد ضدعفونی احتکار شده در شهرستان داد و افزود: همه این اقلام در انظار عمومی بین دو بیمارستان رازی و حضرت، ولی عصر (عج) توزیع شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شکوفه
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
انتقاد
0
0