۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۶۴۳۴۶۱
با هدف آگاهی بخشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی؛

مسابقه فرهنگی هنری «با هم در خانه» در مازندران برگزار می شود

مسابقه فرهنگی هنری «با هم در خانه» در مازندران برگزار می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری «با هم درخانه» در استان خبر داد.
عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری مسابقه فرهنگی هنری «با هم درخانه» در استان خبر داد.
 
وی افزود: این مسابقه با هدف تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی بخش مؤثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه برگزار می شود.
 
زارع از اعلام فراخوان عمومی این مسابقه فرهنگی و هنری در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: مشارکت جمعی در راستای مبارزه با کرونا، تروجی فرهنگ در خانه ماندن در راستای مبارزه با کرونا و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی در راستای مبارزه با کرونا از جمله مهم ترین موضوعات این مسابقه فرهنگی هنری است.
 
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که این مسابقه در چهار محور تولید محتوای ادبی، هنری، تصویری و رسانه ای برگزار خواهد شد، بیان داشت: کوتاه نوشت ها، داستان کوتاه و شعر کوتاه محور بخش نخست، طراحی پوستر، مونولوگ و استند آپ کمدی محورهای بخش دوم، موشن گرافیک و تیزر محور بخش سوم و همچنین گزارش بخش خبری و یادداشت تحلیلی از جمله محورهای بخش چهارم این مسابقه فرهنگی و هنری است.
 
وی با بیان این که علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق شماره 09119576791 واتس آپ کنند، گفت: دبیرخانه مجاز است با توجه به محدودیت زمانی و قبل از پایان مهلت ارسال آثار، نسبت به بهره برداری فرهنگی از آثار رسیده اقدام کند.
 
زارع با اشاره به این که این مسابقه فرهنگی هنری در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد، بیان داشت: با توجه به ساختار مجازی مسابقه، نحوه استی آزمایی اصالت آثار و سایر بندهای فراخوان، از سوی دبیرخانه به هر یک از شرکت کنندگان اعلام خواهد شد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که تصمیم گیری در خصوص موارد پیش بینی نشده در فراخوان بر عهده دبیرخانه مسابقه است، ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه باید مشخصات متقاضی، شام نام و نام خانوادگی، مقطع و رشته تحصیلی، آدرس و شماره همراه خود را ارسال کنند.
 
وی، آخرین مهلت ارسال آثار را پانزدهم فروردین 99 اعلام کرد با بیان این که اسامی برگزیدگان این مسابقه نیمه دوم اردیبهشت سال 99 اعلام خواهد شد، بیان داشت: به اثر برگزیده هر بخش از فراخوان مبلغ 15 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات