۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۶۴۳۵۴۱
حجت الاسلام شکریان مطرح کرد؛

عزم جدی گروه های جهادی برای خدمات رسانی به مردم

عزم جدی گروه های جهادی برای خدمات رسانی به مردم
حجت الاسلام شکریان به شرایط امروز کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شاهد یک عزم جدی از سوی گروه های جهادی برای خدمات رسانی به مردم هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی به مناسبت ۲۱ اسفند روز بزرگداشت مقام شهیدان سرافراز ایران اسلامی با گرامیداشت یاد و نام همه شهیدان به ویژه سردار سرافراز جبهه مقاومت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهید مدافع حرم و وطن، اظهار داشت: بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و جمهوری اسلامی همواره در طول این چهل سال با ایستادگی و مقاومت و با جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان ایران اسلامی توانسته است از همه سختی ها و مشکلات با سربلندی و موفقیت عبور کند.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت های سرداران بزرگ سپاه اسلام و ایران اسلامی همچون شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این راه پر بهجت، افزود: جهان در برابر عظمت شهیدان بزرگ ایران اسلامی بهت و حیرت زده است.

استاد حوزه علمیه مازندران به مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان جبهه اسلامی در طی دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: مجاهدت های سردار بزرگ سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش بویژه شهدای مدافع حرم و وطن امروز جبهه مقاومت را در این منطقه شکل داده است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که به واسطه این جانفشانی ها و مجاهدت ها همه نقشه شوم دشمنان به یاس و ناامیدی مبدل شده است، تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان، جبهه مقاومت از یک عزت و اقتدار دو چندانی برخودار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به شرایط امروز کشور در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: برون رفت از شرایط موجود نیازمند عزم ملی همه بخش های کشور به ویژه عموم مردم است.

وی با اشاره به این که امروز پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه سلامت کشور قرار دارند، تصریح کرد: مردم نیز همگام با مدافعان سلامت کشورمان، باید در عمل به توصیه های بهداشتی و درمانی تلاش کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در روز های اخیر برخی ها به بهانه تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی به مناطق شمالی کشور سفر کردند، بیان داشت: مردم باید توجه داشته باشند سفرهای غیر ضروری در این شرایط به تشدید شیوع بیماری در کشور تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مبارزان خط مقدم جبهه سلامت با مجاهدت و جانفشانی در حال ریشه کن کردن این ویروس هستند، افزود: متأسفانه تعدادی از عوامل پزشکی و کادر درمانی در خط مقدم این مبارزه به تعبیر مقام معظم رهبری به درجه رفیع شهادت نائل شدند و این راه پر بهجت و مبارزه همچنان باقی است.

وی با بیان این که ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی همواره در تاریخ انقلاب اسلامی با همدلی و همبستگی در همه بحران ها در کنار هم بودند، ادامه داد: در این بحران اجتماعی اخیر هم به طور قطع با رعایت اصول بهداشتی و با وحدت و همدلی که این روزها نمونه های آن را در قالب گروه های جهادی و مردمی می بینیم، سربلند بیرون خواهیم آمد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات