۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۴۳۵۸۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عمل به توصیه های بهداشتی از سوی عموم مردم ضروری است

عمل به توصیه های بهداشتی از سوی عموم مردم ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین معلمی عمل به توصیه های بهداشتی را از سوی مردم ضروری دانست و گفت: مسؤولان همه امکانات و توان کشور را برای مقابله با ویروس شایع کرونا به کار گیرند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور، عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری از سوی مردم را یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از شیوع این بیماری دانست.
 
وی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند مردم باید به توصیه‌های بهداشتی و درمانی بیشتر توجه کنند، افزود: بی توجهی به اصول و هشدار‌های پزشکی می‌تواند موجب گسترش شیوع ویروس کرونا در کشورمان شود.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز مجاهدان و مدافعان سلامت کشور در بیمارستان‌ها و کادر درمانی کشور به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم هستند، خاطرنشان کرد: باید با رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از مسافرت‌های غیر ضروری زنجیره انتقال بیماری کرونا را قطع کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم فهیم کشورمان در این روز‌های پایانی سال از سعی کنند بیشتر در خانه بمانند و خرید‌های غیر ضروری را به زمان دیگری موکول کنند، تصریح کرد: حضور در اجتماعات و اماکن عمومی در این روز‌ها بسیار خطرناک است و موجب شیوع بیشتر ویروس در جامعه خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان نیز باید همه امکانات و توان کشور را برای مقابله با این ویروس شایع به کار گیرند، بیان داشت: اگر یک عزم ملی و مدیریت جهادی را در همه بخش‌ها شاهد باشیم به طور حتم می‌توانیم از این وضعیت به وجود آمده عبور کنیم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید دراین ماه بابرکت ضمن پناه پردن به درگاه الهی با دعا و نیایش از خداوند متعال صحت و عافیت را برای مردم کشورمان عاجزانه طلب کنیم، خاطرنشان کرد: به طور حتم با عمل به توصیه بهداشتی و همچنین توسل به قرآن و اهل بیت (ع) می‌توانیم از این امتحان سخت موفق بیرون آییم.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مشکلات و بحران‌های بسیاری را پشت سر گذاشته اند، بیان داشت: با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع) می‌توانیم شرایط به وجود آمده را نیز مدیریت کنیم.
 
وی با بیان این که این روز‌ها همه دست اندرکاران عرصه جهاد اسلامت در کشورمان شبانه روزی در حال تلاش و خدمت رسانی هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این نیز سایر بخش‌های کشور نظیر سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه قضا و دیگر تلاش گران این عرصه مهم شبانه روزی با مجاهدت خود صحنه‌ای از وحدت و همبستگی را در کشورمان به نمایش گذاشته اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که در این عرصه خطیر مجموعه کادر درمانی به ویژه پزشکان و پرستاران مجاهدانه در حال خدمت رسانی به بیماران هستند و این بسیار ارزشمند است، گفت: ان شاء الله با همراهی بیشتر مردم با بخش‌های درمانی شاهد برون رفت از شرایط به وجود آمده باشیم.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که در شرایطی که کشورمان درگیر مقابله با یک ویروس خطرناک است دشمنان ملت ایران شبانه روزی با دروغ پراکنی به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در مردم هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با عزم و وحدت ملی از این مشکل به وجود آمده عبور خواهند کرد و شکست دیگری را برای دشمنان این ملت و انقلاب رقم خواهند زد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات