۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۶۴۳۸۶۲

ترامپ برای حفاظت در مقابل کرونا روز ملی دعا اعلام کرد

ترامپ برای حفاظت در مقابل کرونا روز ملی دعا اعلام کرد
ترامپ در صفحه توئیتری خود نوشت: افتخار بزرگی برای من است که یکشنبه ۱۵ مارس را به‌عنوان روز ملی دعا و نیایش اعلام کنم.

به گزارش خبرگزاری رسا، دونالد ترامپ که تا پیش از این سعی می‌کرد خطر شیوع ویروس کرونا را بی‌اهمیت جلوه دهد، روز گذشته در سراسر آمریکا حالت فوق‌العاده ملی اعلام کرده همچنین در توئیتی نوشت: افتخار بزرگی برای من است که یکشنبه 15 مارس (25 اسفند) را به‌عنوان روز ملی دعا و نیایش اعلام کنم. ما کشوری هستیم که در طول تاریخ در زمان‌هایی مانند الآن برای محافظت به قدرت خداوند روی آورده‌ایم.

این روزها که کشورمان نیز مانند سایر نقاط جهان درگیر مبارزه با ویروس کروناست، شبکه‌های خارجی و ضدانقلاب حمله به اعتقادات مذهبی مردم و تمسخر دعا و تمسک جستن از خداوند و اهل‌بیت علیهم‌السلام برای ریشه‌کنی این بیماری را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در چنین شرایطی که رسانه‌های بیگانه سعی در دوگانه‌سازی و دروغ‌پردازی علیه ایران دارند، تصویری از جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است؛ تصویری که در آن اعضای این ستاد به‌ریاست "مایک پنس" معاون ترامپ در حال دعا کردن برای دفع بلای کرونا از سر آمریکا هستند. اما همه رسانه‌های مدعی که این روزها اعتقادات مذهبی مردم به‌ویژه ایرانیان را به‌سخره گرفته‌اند در مقابل این تصویر سکوت کرده و دست از  تخریب و تمسخر برداشته‌اند.

دونالد ترامپ , کشور آمریکا , ویروس کرونا ,

یک بام و دو هوای این رسانه‌های خارجی با واکنش‌های انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد و آنها با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی‌شان نسبت به سیاست‌های دوگانه این رسانه‌ها انتقاد کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
یادتونه سر اینکه آیت الله مکارمِ شیرازی گفته بود در کنار موارد بهداشتی زیارت عاشورا هم بخونید و رسانه‌های سلطنتیِ انگلیس و سعودی چه عربده‌هایی رو می‌کشیدند
حالا اربابانشون هم دست به دعا شدند
0
0