۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۳۸۶۷
فرمانده عملیات مشترک عراق:

نیرو‌های خارجی باید هرچه سریعتر اخراج شوند

نیرو‌های خارجی باید هرچه سریعتر اخراج شوند
فرماندهی عملیات مشترک عراق با بیان هرگونه مخالفت خود با پاسخ آمریکایی‌ها به حمله امروز، بر ضرورت اجرای هرچه سریعتر تصمیم پارلمان مبنی بر اخراج نیرو‌های خارجی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الجزیره، فرماندهی عملیات مشترک عراق با بیان مخالفت با هرگونه واکنش آمریکا به حمله به پایگاه التاجی در شمال بغداد، بر ضرورت خروج هرچه سریعتر نیرو‌های آمریکایی تأکید کرد.

این فرماندهی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما مخالف این هستیم که نیرو‌های آمریکایی هرگونه پاسخی به حمله به پایگاه التاجی را بدون موافقت دولت عراق به انجام برسانند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین با بیان اینکه ۳۳ راکت کاتیوشا به یگان‌های پدافند هوایی و در نزدیکی تیم ائتلاف بین المللی در پایگاه التاجی سقوط کرده، گفت: هرگونه پاسخ آمریکا موجب حملات بیشتر خواهد شد و ضرورت دارد هرچه سریعتر تصمیم پارلمان در خصوص اخراج نیرو‌های خارجی اجرایی شود.

رسانه های خبری امروز اعلام کردند پایگاه التاجی عراق که محل استقرار نظامیان آمریکایی است، بار دیگر هدف حمله موشکی قرار گرفت. یکی از خبرنگاران فاکس نیوز در پیامی توییتری به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد در حمله راکتی امروز به پایگاه التاجی در شمال بغداد سه نفر زخمی شدند.

ارسال نظرات