۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۹۱۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همدلی و همکاری نیاز امروز جامعه است

همدلی و همکاری نیاز امروز جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کسب و کارها، گفت: مردم با همدلی و همکاری باید شرایط اقتصادی را درک کرده و به یکدیگر فشار وارد نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط پیش آمده در جامعه امروز و شیوع ویروس کرونا که موجب فشار اقتصادی بر خانواده ها بر اثر تعطیلی کسب و کارها شده است، گفت: همدلی و همکاری بهترین اقدام و عمل در این شرایط است.

وی با اشاره به اینکه زندگی بشر در دنیا همواره آمیخته با مشکلات است، خاطرنشان کرد: به علت اثرگذاری یک سبب که در زندگی بر سببی دیگر غالب می شود، نمی توان انتظار داشت تنها دنیای مادی همراه با خیرات باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تأکید علما و پیشوایان دین در راستای صبر و تحمل بر مشکلات اظهار داشت: امید است صاحبان مغازه ها واحدهای مسکونی با مستأجران همکاری داشته باشند و بر این افراد سخت نگیرند.

وی با اشاره به ضربه ای که بر اثر شیوع بیماری کرونا بر کسب و کارها از جمله کسبه، بازاریان، سایر مشاغل و بدهکاران وارد شده است، خاطرنشان کرد: با ترویج و تبیین فرهنگ مهربانی و نوع دوستی بر یکدیگر فشار وارد نکنیم تا از فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم کاسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: با توکل به خدای متعال، توجه به ادعیه و ذکر خداوند و در سایه همکاری و تلاش کادر درمان، مدافعان سلامت، مردم، مسأولان، نیروهای مردمی و جهادی و خدمات رسانی اقشار مختلف ویروس کرونا مهار و زندگی به روال عادی بر می گردد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خویش با اشاره به تعطیل بودن نماز جمعه در این هفته ها که جامعه درگیر بیماری کرونا است، بیان کرد: تعطیلی ستادهای نماز جمعه در راستای حفظ سلامتی مردم و قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات