۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸
کد خبر: ۶۴۴۰۸۴
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی»

نسخه الکترونیکی کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی»
نسخه الکترونیکی کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی» اظهار داشت: جدای از نقد‌های استواری که بر تقریر‌های علمی مختلف این جریان وارد است؛ نقد‌هایی که تفکیکیان هیچ مفر‌ی از آن نداشته و ندارند؛ پیکرة این جریان همواره از عاملی رفتاری رنج برده و نقد گردیده که عبارت است از اهانت‌ها و ناسزا‌های بزرگان و ارادتمندان این جریان به اساطین علمای شیعه إثنی عشری و تفسیق و تکفیر مفاخر مذهب جعفری.

پهلوانی به معرفی کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت روح الله شفیعیان تألیف شده که در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «روش تفسیر قرآن به قرآن از دیدگاه علامه طباطبائی» با ۱۸۷ صفحه در سال ۱۳۹۱ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات