۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۴۴۰۸۸
حجت الاسلام طبرسی خبر داد؛

آمادگی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران برای ارائه خدمات مشاوره

آمادگی مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران برای ارائه خدمات مشاوره
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران از آمادگی مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم مردم خبر داد.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از آمادگی مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه استان برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم مردم خبر داد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و حضور بیشتر افراد در محیط خانواده، افزود: مشاوران مجرب و متخصص مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران به صورت ۲۴ ساعته هم به صورت تلفنی و مجازی آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها هستند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه موجب ایجاد هراس، وحشت و اضطراب در اعضای خانواده و به ویژه فرزندان شده است، بیان داشت: متخصصان مجرب مرکز مشاوره حوزه علمیه استان با ارائه راهکار‌های علمی و گفتگو می‌توانند دلهره و اضطراب را در افراد به حداقل ممکن برسانند.
 
حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که مشاوران مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران دوره‌های مقدماتی و تخصصی مشاوره را طی کرده اند، خاطرنشان کرد: این مشاوران کارآزموده و مجرب ظرفیت بسیار خوبی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای در این شرایط خاص به خانواده‌ها و همچنین سایر اقشار جامعه هستند.
 
وی با بیان این که در حال حدود ۱۵ مشاوره متخصص و مجرب مرکز مشاوره حوزه علمیه مازندران به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به مخاطبان علاقه‌مند هستند، بیان داشت: اساسی و شماره تماس این افراد به استانداری و سایر نهاد‌های درگیر با مسأله کرونا اعلام شده تا بتوانند به وظیفه و رسالت خود در این وضعیت خاص عمل کنند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و امید به آینده است، افزود: متأسفانه رسانه‌های دشمن و برخی افراد معاند در فضای مجازی نیز به صورت شبانه روزی در حال ایجاد فضای اضطراب در جامعه هستند.
 
حجت الاسلام طبرسی با بیان این که دشمنان به گونه‌ای در رسانه‌های خود اخبار مربوط به ویروس کرونا را منعکس می‌کنند که گویا این ویروس تنها در ایران اسلامی شیوع پیدا کرده است، بیان داشت: بر اساس آماری که سازمان بهداشت جهانی اعلام شده امروز اکثر کشور‌های جهان درگیر این بیماری هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مشاوران متخصص ما در مرکز مشاوره حوزه علمیه استان علاوه بر ارائه خدمات مشاوره‌ای به علاقه مندان، از ظرفیت فضای مجازی نیز در جهت مدیریت فضای جامعه استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز فضای مجازی به مکانی برای شایعه پراکنی و دروغ پردازی‌های دشمنان تبدیل شده که باید طلاب و متخصصان امور دینی ما به صورت جهادی مانع گسترش این فعالیت‌های ضد دینی شوند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حالی که مجموعه بخش‌های مختلف کشور به ویژه کادر درمانی و پزشکی ما شبانه روزی در حال خدمات رسانی به بیماران و مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند دشمن با شایعه سازی و دروغ پراکنی به دنبال تضعیف و تخریب نظام است، بیان داشت: امروز همان طور که کادر پزشکی و پرستاری ما در خط مقدم جبهه سلامت مشغول فعالیت هستند، جامعه حوزوی به ویژه طلاب جوان ما باید در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای پیشگام و پرچم دار باشند.
 
وی با اشاره به این که کشورمان در طول چهل سال اخیر با بحران های مختلفی مواجه بوده که توانسته با وحدت و همبستگی داخلی آنها را رفع کند، افزود: این نخستین تجربه کشورمان در مقابله با چنین ویروس شایعی بود که باید با مدیریت مناسب و عزم ملی از این شرایط نیز سربلند بیرون بیاییم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
رهبر معظم انقلاب دستور حکومتی و ولایتی صادر کرده‌اند مبنی بر تبعیت و همکاری همه ارگانها و همه مردم با مسئولان مربوطه برای مقابله با کرونا؛ اما جماعتی، ساز مخالف کوک می کنند. دستور رهبری و تأکید معظم له اینقدر صریح و واضح است که هیچ توجیه و تفسیری را بر نمی‌تابد.
0
0