۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۶۴۴۱۳۵
آیت الله اعرافی:

توهمات ناروا نمی تواند شیعه و سنی را از هم جدا کند

توهمات ناروا نمی تواند شیعه و سنی را از هم جدا کند
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: علمای اسلام و مردم اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند.
 به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله علیرضا اعرافی، در پیامی به مدیر حوزه علمیه کردستان، این استان را نماد اخوت اسلامی خواند و با تقدیر از علمای سنی و شیعه، آورده است: برخلاف برخی نغمه های ناسنجیده که این روزها و در این شرایط رنج آور و چالش بزرگ ملی با توهمات ناروا به آتش اختلافات دامن می زنند، علمای اسلام و مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی و پیروزی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند و قلب نورانی پیامبر رحمت(ص) خشنود سازند.
 
متن پیام مدیر حوزه های علمیه کشور در ادامه می آید:
 
مدیر ارجمند حوزه کردستان دام مجده
سلام و درود
صمیمانه از تلاش های ارزنده جناب عالی و دوستان و همکاران  و طلاب ارجمند و علمای اعلام و حوزه های علمیه و مدارس دینی و نهادهای دینی و فرهنگی و حوزوی آن استان تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با هماهنگی کامل شاهد فصلی نو و درخشان در خدمت خالصانه روحانیت و حوزه و مراکز دینی  به مردم شریف آن استان باشیم و بار دیگر مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام و گروه ها طعم دلپذیر همدلی و دوستی و همکاری همگانی از سوی همه طبقات و نیز خدمتگزاری و مهربانی و شفقت روحانیت وعالمان دین را بچشند.
 
به همه دوستان و عزیزان و طلاب و بسیجیان و نیروهای مردمی و مسئول ابلاغ سلام و سپاس نمایید.
 
موادسیزده گانه بیانیه جدید و بیانیه پیشین منشور حرکت امروز و فردای حوزه و روحانیت و علمای اسلام در مواجهه با حوادثی از این دست است.
 
امیدوارم آن استان، که همواره نماد تاریخی تعامل و تعایش اقوام و مذاهب و مظهر اخوت اسلامی بوده است، در این حادثه نیز سرمشق همبستگی در مبارزه با کرونا و تعاون و تکافل اجتماعی و فرهنگی و اسلامی باشد و برخلاف برخی نغمه های ناسنجیده که این روزها و در این شرایط رنج آور و چالش بزرگ ملی با توهمات ناروا به آتش اختلافات دامن می زنند، علمای اسلام و مردم عزیز اعم از شیعه و سنی و همه اقوام ندای وحدت و همبستگی و انسجام فریاد کنند و پرچم سرافرازی و پیروزی ایران و اسلام و انقلاب برافرازند و قلب نورانی پیامبر رحمت(ص) خشنود سازند. باذن الله تبارک و تعالی.
 
حفظکم الله و رعاکم و جعلکم فی درعه الحصینه بفضله و منه.
علی رضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه.
/998/ج
میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
مولوی عبدالحمید: قم و طلاب چینی جامعه المصطفی که برای شست وشوی مغزی به ایران می آیند عامل کرونا هستند این کارها خلاف وحدت و تقریب بین المذاهب است همه باید توبه کنند!!؟؟

درمیانه ی عالمی شدن ویروس دموکرات کرونا و رخنه ی آن به بیش از ۱۴۰کشور جهان، "شیعه" و"سنی کردن" این ویروس و شهر قم، ظاهر گرانترین و کمیاب ترین و بدترین تفسیر فرقه ای است که توده ی ایرانیان را در میانه این درد ملی دلگیر کرده است.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
اهل سنت برادر مانیستند نفس وجان ماهستند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
طرف عاشق شکلاته اما هروقت لواشک میبینه دهنش آب میوفته
حکایت خیلیاس
1
0