۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۶۴۴۱۸۱
مدیر حوزه علمیه کوهدشت:

ذکر و یاد خدا در هر زمانی کارساز است

ذکر و یاد خدا در هر زمانی کارساز است
مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید با ذکر و یاد خدا و قرائت ادعیه برای سلامتی همه مردم دعا کنیم.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، وظیفه شرعی هر فردی را حفظ سلامت و تندرستی و عمل به واجبات عنوان کرد.

وی بیان داشت: هر کاری که برای حفظ سلامت باشد واجب بوده و در ردیف نماز و روزه قرار دارد و نباید نسبت به آن کوتاهی صورت گیرد.

حجت الاسلام سبحانی با تأکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشت و عمل به توصیه ها برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در این زمینه به علت اینکه افزون بر سلامتی خود فرد پای سلامتی دیگران نیز در میان است و حق الناس به گردن انسان می آید انجام و رعایت نکات بهداشتی ضروری است.

وی اظهار داشت: برای مهار کردن ویروس کرونا باید عمل به دستورات پیشگیرانه به خوبی صورت گیرد و با ماندن در خانه جلوی انتشار ویروس کرونا گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با تأکید بر اینکه در گرفتاری ها و مشکلات نباید از ذکر و یاد خدا غافل شد، بیان کرد: برای رفع گرفتاری ها و مشکلات باید به اهل بیت(ع) توسل و دعا و قرائت ادعیه را نباید فراموش کرد.

وی ادامه داد: مردم باید از فرصت قرنطینه خانگی بهره مند شوند و در راستای تقویت ایمان و تقوای خویش بکوشند.

حجت الاسلام سبحانی خاطرنشان کرد: مشکلات و گرفتاری ها در زندگی بشر همواره وجود دارد و این مشکلات نباید سبب شود که از ذکر و یا خدا غافل شویم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات