۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۴۴۱۹۰
پیشنهاد برای مطالعه؛

کتاب "زایو"

کتاب
نویسنده در این رمان از تشکیل "جمهوری اسلامی فلسطین"،"فروپاشی اسرائیل" و قیام توده های مردم آمریکا علیه رژیم سرمایه داری حاکم بر این کشور سخن می گوید.
به گزارش خبرگزاری رسا، کتابستان معرفت کتاب "زایو" نوشته مصطفی رضایی کلورزیرا را در سال ۱۳۹۵ در ۲۹۲ صفحه منتشر کرده است.
درباره محصول:
زایو ایده جسورانه مدیریت جمهوری اسلامی بر جهان است. این رمان در آینده و سال ۱۴۲۰ شمسی می‌گذرد.

پرداخت به آینده و فرجام جهان، موضوعی است که در متون دینی اسلامی و شیعی زیاد به آن پرداخته شده، اما در عرصه هنری این غرب به ویژه آمریکا است که در آثار خود لیبرالیسم را به عنوان منجی جهان معرفی می‌کند.
این رمان وارد محدوده‌ای شده که پیش از این فقط غرب و هالیوود از آن سخن می‌گفتند. رمانی آینده نگرانه که از تشکیل "جمهوری اسلامی فلسطین"، "فروپاشی اسرائیل" و قیام توده‌های مردم آمریکا علیه رژیم سرمایه داری حاکم بر این کشور سخن می‌گوید.

زایو چهره‌ی ایران در آینده‌ای نسبتاً دور را روایت می‌کند. داستانی که قهرمان اصلی آن یک دانشمند ایرانی است...
کتاب

گزیده کتاب:

خیلی‌ها عقیده دارند ساخت و انتشار این ویروس مرگبار، عمد صورت گرفته. آن‌ها می‌گویند یک توطئه پشت قضیه است. می‌گویند از زمانی که جهان در آستانه انقلاب بزرگ قرار گرفت، این ویروس مشکوک گسترش یافت.
اکنون در سال ۲۰۴۱ بیشتر کشور‌های دنیا خطر را حس کرده و با تشکیل گروه‌های بین المللی، برای مبارزه با ویروس زایو در تلاش اند.
در این میان وزارت نور جمهوری اسلامی ایران از یک ویروس شناس خبره به نام دکتر علی پارسا دعوت می‌کند تا در یک ماموریت ویژه برای کشف نمونه و خنثی سازی ویروس اقدام کند.
او همراه یک گروه ویژه بین المللی به سر نخ و اطلاعات شگفت انگیزی دست پیدا می‌کند؛ اما در این مسیر حوادث و اتفاقات مرگباری پیش روی آنهاست... .


 
 
ارسال نظرات