۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۴۴۲۶۴
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی:

خط امام خمینی، خط مهدویت و امامت است

خط امام خمینی، خط مهدویت و امامت است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خط امام راحل، خط مهدویت و امامت است، گفت: سرنوشت انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجدجامع غدیرخم گفت: دین یک مساله جدی است.

وی با تاکید بر اینکه باید در جامعه به دین و مساله مهدویت بیشتر توجه شود، ادامه داد: انقلاب اسلامی محقق شد تا دین در راستای مهدویت احیا و زمینه برای ظهور فراهم شود نه اینکه در جامعه اسلامی مهدویت در حاشیه قرار گیرد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با استناد به کلام امام راحل خطاب به جوانان مبنی بر اینکه پرچم انقلاب را بالا نگاه دارید تا به دست امام زمان(عج) برسانید، ابراز کرد: فضای جامعه باید مهدوی شود تا امر فرج تحقق پیدا کند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: متاسفانه آنگونه که اصل مهدویت و زمینه سازی برای ظهور جدی است جدی گرفته نشده و کوتاهی ‌های بسیاری حتی از ناحیه انقلابیون صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کم توجهی به زمینه سازی امر فرج بزرگ‌ترین خطر برای انقلاب اسلامی محسوب می شود، عنوان کرد: جنس انقلاب اسلامی با جنس سایر انقلاب های دنیا که مادی است فرق دارد انقلاب ما اسلامی و الهی بود و با عنایت الهی و نظر لطف امام زمان(عج) محقق شد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی ادامه داد: ملت ایران انقلاب کردند تا مسیر دینداری را طی کنند متاسفانه برخی باور درستی از فلسفه انقلاب اسلامی ندارند. شهدا چهره‌های واقعی انقلابیون بودند که بهترین الگو برای ما به شمار می روند.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اهداف انقلاب نباید فراموش شود و از خط امامین انقلاب منحرف شویم، گفت: خط امام راحل، خط مهدویت و امامت است؛ تنها مومنان حقیقی هستند که می توانند در این خط گام برداشته و حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) بستگی دارد، عنوان کرد: اگر زمینه ظهور مهیا نشود سرنوشتی خطرناک در انتظار انقلاب و انقلابیون خواهد بود. خداوند متعال به شیعیان عنایتی خاص دارد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با بیان اینکه خداوند متعال به واسطه میلاد با سعادت پیامبراکرم(ص) بلایا را از انسان ها برداشت، گفت: توجه و عنایت امام زمان(عج) است که شیعیان محفوظ هستند در غیر این صورت دشمنان آنان را نابود کرده بودند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات