۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۴۴۳۲۲
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای «حل مشکلات مردم و توسعه کردستان» تلاش کنند

منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای «حل مشکلات مردم و توسعه کردستان» تلاش کنند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم، توسعه و پیشرفت استان تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار سیدصادق حسینی در دیدار ‌برخی از منتخبان مردم کردستان در مجلس یازدهم با تبریک به همه نمایندگانی که از مردم رأی اعتماد گرفته‌اند، اظهار داشت: این نشست آغاز راهی برای برقراری ارتباط همسو بین نمایندگان مجلس با نیروهای انقلابی بوده و امیدواریم این مهم در آینده تأثیر مثبت و به‌سزایی در پیشرفت، عمران و آبادانی استان داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم، توسعه و پیشرفت استان کردستان تلاش کنند، افزود: منتخبان ارتباط خود را با مردم به‌ویژه مردمان مناطق محروم و روستانشین قطع نکنند چراکه این‌ها صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی به نهضت خدمت‌رسانی از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و با تاکید بر ضرورت ارج نهادن به مردم گفت: منتخبان مردم در مجلس یازدهم خدمت صادقانه و وعده‌های انتخاباتی خود به مردم را فراموش نکنند و برای رضای خدا و مردم کار کنند، چراکه این مهم‌ترین خواسته مردمی‌ است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خدمت‌رسانی به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و رشادت‌های رزمندگان اسلام به پیروزی رسید و باید همه با هم در راستای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهدا گام برداریم.

وی با یادآوری اینکه استان کردستان دارای سرمایه و پتانسیل‌های زیادی بوده که می‌تواند مبنای توسعه در استان قرار گیرد، تاکید کرد: باید منتخبان مردم در مجلس یازدهم با برنامه‌ریزی، بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها و استفاده از توان نیروی انسانی، در راستای توسعه و اشتغال‌زایی در استان گام بردارند.

مسؤول شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان کردستان نیز در این نشست به برنامه‌ها و فعالیت شورا پس از انتخابات پرداخت و اظهار داشت: مطالبات مردم را از منتخبانی که تحت عنوان ائتلاف به مجلس راه یافته، پیگیری کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ با بیان اینکه امیدواریم که نمایندگان منتخب استان قدردان اعتماد مردم و شورا باشند، تصریح کرد: باید منتخبان مردم در مجلس یازدهم پیگیر امورات و حل مشکلات مردم باشند و دولت را وادار به کارآمدی بیشتر کرده و با وضع قوانین جدید، سهم خود را در ایجاد اشتغال، حل مشکلات کنونی و بهبود وضعیت معشتی مردم ایفا کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات