۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۴۴۰۹
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی خبر داد؛

حضور طلاب و روحانیان مازندرانی در خط مقدم مبارزه با کرونا

حضور طلاب و روحانیان مازندرانی در خط مقدم مبارزه با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی از استقبال گسترده طلاب و روحانیان مازندران برای ارائه خدمات رسانی به منظور مقابله با ویروس کرونا در سطح استان خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در حوزه علمیه استان، گفت: با آغاز به کار این قرارگاه شاهد گسترش فعالیت های جهادی و خودجوش طلاب و روحانیان در سطح استان هستیم.
 
وی با بیان این که در حال حاضر طلاب، مبلغان دینی و حتی بسیاری از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان مشغول خدمات رسانی دربخش های مختلف هستند، افزود: به طور حتم این تلاش ها تأثیر بسیاری در روند خدمات رسانی به مردم و مراکز درمانی خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در عرصه ها و صحنه های بسیاری در کنار مردم بوده اند، بیان داشت: حضور پررنگ جامعه حوزوی کشور در جریان سیل و زلزله سال های اخیر آثار و برکات بسیار مناسبی در رفع مشکلات داشته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که زندگانی بشر با سختی و آسانی، زشتی و زیبایی و غم و شادی آمیخته است، گفت: زیباترین نمایش ها کار و تلاش کسانی است که خود در اوج نیاز و معرض خطر بودن برای رفع سختی و غم دیگران گام های استوار بر می دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که طلاب، اساتید، مدیران و مسؤولان مدارس علمیه استان امروز همچون گذشته که در سیل و زلزله خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند، افزود: در شرایط خاص امروز نیز این قشر اثرگذار برای کاهش آلام مردم در میدان مبارزه با کرونا حاضر شدند و مشغول خدمات رسانی هستند.
 
وی با بیان این که در حال حاضر طلاب و روحانیان بسیاری در قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازدران در عرصه بهداشت، صحت و سلامت و برای همدردی و ایثار با عموم مردم مشغول تلاش و مجاهدت هستند، گفت: به طور حتم این حضور پررنگ حوزویان تسکینی برای پرستاران، بیماران و پزشکان و همچنین تیم های بهداشت و درمان خواهد بود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتظار از تربیت شدگان مکتب جعفری و سربازان امام زمان(عج) نیز همین است، تصریح کرد: به طور حتم این تلاش ها و مجاهدت های جامعه حوزوی در کنار سایر قشرهای فعال در این عرصه مهم نزد خداوند متعال اجر و پاداش بسیاری خواهد داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که امروز هر قشری در حد توان خود باید یاری دهنده دیگران باشد، بیان داشت: حضور طلاب جوان، اساتید و مدیران مدارس علمیه در عرصه خدمت رسانی به مردم خلق کننده صحنه های ارزشمندی است که همواره ماندگار خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور طلاب و روحانیان در کنار پرستاران و سایر کادر پزشکی و درمانی بیمارستان و ارائه خدمات به این عزیزان و بیماران در این شرایط سخت نشان دهنده دغدغه روحانیت نسبت به مردم، کشور و نظام است، تصریح کرد: این حضور موجب تحکیم پیوند میان مردم و روحانیت خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
به نقل از بی بی سی فارسی ظرف دو هفته آینده میلیون ها آمریکایی «محتاج نان شب» خواهند ماند

مجله اقتصادی فوربس سال گذشته از نتایج یک بررسی خبر داد که نشان می داد ۷۸ درصد کارگران و کارمندان امریکایی برای گذران زندگی به دستمزد بعدی خود محتاجند و پس اندازی ندارند که اگر امروز اخراج شدند تا ماه دیگر همه مخارج عادی را از محل آن تامین کنند.
2
0
پرتوی
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
انصافا همکاری تمام عیار علما و روحانیون در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بی نظیره و در تاریخ ماندگار خواهد شد.
1
0