۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۴۴۴۸۸
فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا:

در حوزه موشکی مقتدر شده‌ایم

در حوزه موشکی مقتدر شده‌ایم
فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدای با بیان اینکه در حوزه موشکی مقتدر شده‌ایم، گفت: آمریکایی‌ها در شب حمله سپاه به عین‌الاسد صددرصد آماده‌باش بودند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار رستمعلی رفیعی در مورد عملیات انتقام سخت به پایگاه آمریکایی "عین الاسد" در عراق اظهار داشت: اول باید دکترین دشمن در مقابل ایران را بشناسیم، آمریکا اینگونه اعلام کرده که بعد از جنگ جهانی دوم کدخدای دنیاست و به دنبال تشکیل دهکده جهانی بود، اما در این سیطره‌ای که دشمن دنیا را در حد یک دهکده کوچک می‌بیند ایران با حمله به "عین‌الاسد" ‌مغز دشمن را متلاشی کرد.‌

سردار رفیعی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی "عین‌الاسد" گفت: آمریکایی‌ها در کشورهایی که پایگاه نظامی احداث می‌کنند‌ این پایگاه‌ها پایتخت آنها به شمار می‌رود و در حقیقت به نوعی اشغال سیاسی آن کشورها محسوب می‌شود و ایران در اصل به پایتخت آمریکایی‌ها حمله کرد‌.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای البرز با بیان اینکه امکاناتی که در پایگاه "عین الاسد" مستقر است برای عراق نیست، ادامه داد: برد هواپیماهایی که در این پایگاه قرار دارند برای حفاظت امکانات‌ آمریکا در عراق نیست بلکه ‌برای مقابله با کشورهای منطقه این پایگاه طراحی شده است.

وی با بیان اینکه پایگاه "عین‌الاسد" پایگاهی با 5000 نیروی نظامی به جز خانواده‌های آنها‌ست، تصریح کرد: دلیل حضور 5000 نیروی نظامی در این منطقه قطعاً با هدف عراق نیست.

سردار رفیعی با بیان اینکه در آن شبی که ایران به "عین الاسد" موشک زد وزیر دفاع روسیه اعلام کرد ایران تاریخ را متحول کرد، افزود: آرزوی روس‌ها هم بود که به این پایگاه حمله شود که انجام ندادند و همیشه تا نزدیکی حمله‌ هم می‌رفتند اما دو طرف جرئت حمله نداشتند.

فرمانده لشکر 10 سیدالشهدای البرز با بیان اینکه "عین‌الاسد" برای مقابله و رهگیری با موشک‌های روسیه سازماندهی شده است، تصریح کرد: از لحظه خبر شهادت حاج قاسم پیام حضرت آقا صادر شد و چند جمله راهبردی از سوی سردار قآنی بیان شد.

وی ‌گفت: در زمانی که به "عین‌الاسد" موشک زده شد، آمریکایی‌ها صد‌در‌صد در حالت آماده‌باش کامل بودند و ‌این عملیات موشکی یک عملیات تروریستی بزدلانه در نیمه شب نبود بلکه اراده جمهوری اسلامی ایران به دشمن غالب شد.‌

سردار رفیعی با بیان اینکه خواست ملت ایران انتقام خون حاج قاسم بود که در روز تشییع پیکر پاک ایشان هم در حضور فرماندهی کل سپاه مردم از فرمانده کل سپاه مطالبه کردند، تصریح کرد: ایران اسلامی با این موشک‌ها اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که به خواست ملت ایران عمل شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات