۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۴۴۵۹۷

فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه مروی برای مقابله با کرونا

فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه مروی برای مقابله با کرونا
حجت الاسلام تیموری گفت: فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه مروی در ضدعفونی کردن معابر و کمک رسانی به مردم و کادر درمانی از روزهای ابتدایی شیوع کرونا آغاز شد.

حجت الاسلام تیموری معاون تهذیب مدرسه علمیه مروی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از فعالیت جهادی طلاب این مدرسه علمیه در ضدعفونی کردن و گندزدایی از معابر و مراکز عمومی استان تهران خبر داد و گفت: طلاب مدرسه علمیه مروی به صورت خودجوش و با پیوستن به پویش ملی «به توان ما» اقدام به فعالیت های جهادی در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا کردند.

وی افزود: طلاب مدرسه علمیه مروی در گروه‌های 5 و 10 نفره هر شب محدوده بازار که به سبب تردد زیاد آلودترین نقطه محسوب می شود را ضدعفونی و گندزدایی کرده و دستگاه‌های خودپرداز، نیمکت‌ها، درب مغازه‌ها و ورودی آنها را پاکسازی می کنند. گفتنی است همه ملزومات مورد نیاز برای پاکسازی و ضدعفونی معابر را خود طلاب تهیه کردند.

حجت الاسلام تیموری با اشاره به اینکه تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مروی در فضای بیمارستانی، درمانگاهی و بهداشتی در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: طلاب مدرسه علمیه مروی از همان روزهای آغازین برای کمک به مردم و کادر درمانی اعلام آمادگی کردند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه مروی با اشاره به اینکه نظافت نشانه ایمان است، اظهار داشت: در دستوارت دینی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار توصیه شده و همه مردم موظف به اطاعت از آن دستورات هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات کرونایی توجه نکنند، گفت: همچنین مراقب باشند منتشر کننده این شایعات نباشند چرا که در قیامت همه انسان ها به تک تک اعمالی که انجام دادند باید پاسخگو باشند.

حجت الاسلام تیموری در پایان خاطرنشان کرد: برای عبور از این بحران همدلی و همبستگی مردم باید تقویت شود و از یاری سالمندان، نیازمندان و فقرا غفلت نشود./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانی در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
خدا قوت
1
0
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
خسته نباشید به طلاب مدرسه مروی تهران
0
0