۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۶۴۴۶۱۰

اجرای طرح دست های مهربانی به همت اوقاف لرستان

اجرای طرح دست های مهربانی به همت اوقاف لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: طرح دست های مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان و توزیع بسته های معیشتی اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: یکی از برنامه های اوقاف با توجه به در پیش رو بودن ایام عید، اجرای طرح دست های مهربانی است.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح  ۵۰۰ بسته معیشتی که شامل اقلامی همچون«برنج ، روغن، مرغ، رب گوجه فرنگی» و دیگر اقلام است بین نیازمندان استان لرستان توزیع می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای طرح دست های مهربانی یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین هزینه شده است.

حجت الاسلام عباس زاده به اهمیت وقف برای رفع نیازهای جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: با فرهنگ سازی، تبلیغ و اطلاع رسانی باید نیت واقف را به سمت این نیازهای هدایت کرد.

وی اظهار داشت: انجام وقف هایی با نیت حمایت از نیازمندان از جمله نیازهای جامعه امروز بوده و باید بیشتر به این مهم پرداخته شود و نیت واقف را به این سمت هدایت کرد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان بیان داشت: امید است در سایه برگزاری چنین طرح هایی بتوان نقش مؤثری در ترویج خوبی ها و تقویت همفکری، همدلی، انس و الفت بیشتر بین مردم ایفا کرد./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات