۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۶۴۴۷۵۱
امام جمعه آران و بیدگل:

مردم ایران با توکل به خدا همیشه از مشکلات عبور کرده اند

مردم ایران با توکل به خدا همیشه از مشکلات عبور کرده اند
حجت الاسلام سلیمانی ابراز امیدواری کرد سال جدید را که رهبری سال جهش تولید نامگذاری کردند سالی پر برکت و میمون برای همه مردم شریف ایران اسلامی باشد.
حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با صدور پیامی که یک نسخه‌ای از آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، گفت: ما ایرانیان همیشه از مشکلات و خطرات عبور کرده ایم واین بار نیز با یاری و همکاری هم از این بیماری خطرناک عبور خواهیم کرد.

متن کامل پیام حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهرستان آران و بیدگل به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب والابصار یا مدبرالیل والنهاریامحول الحول والا احوال حول حالنا الی احسن الحال
خداوند متعال تو را برهمه ثانیه‌ها ودقایق سال شاکر وسپاس گزاریم که فرصت ونعمت زندگی را دراین سال نیز نصیب وروزی فرمودی و اینک که طبیعت وطلیعه بهارجان وحیات دوباره می‌یابد ما نیز بر بهار جان‌ها و قلب عالم امکان سلام و درود می‌ فرستیم و سال نو را با تجدیدعهد وارادت به ان ذخیره الهی آغاز می‌کنیم.

امسال در حالی به استقبال سال نو و بهار طبیعت می‌رویم که تقارن این فصل طبیعت با فصل بندگی «ماه‌های شریف رجب، شعبان و رمضان» می‌توان بخوبی از فرصتی برای شناخت و معرفت استفاده کرد و در مکتب اهل‌بیت (ع) درس‌ آموزی کرد که در خصوص بهار تعبیر بلند نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم تداعی می‌شود، که اِذَا رَأَیتُمُ الرَّبِیع فَاکثرُوا ذِکر النُّشُور: با دیدن بهار زیاد بفکر قیامت باشید.

در هفته‌های پایان سال مدتی است میزبان مهمان نا خوانده‌ای هستیم که با آمدنش، وادارمان کرد به داشته‌ها و نداشته هایمان بیندیشیم، ویروس ناخوانده کرونا، مدتی است حال و هوای کشورمان را تغییر داده است و متاسفانه تعدادی از دوستان و آشنایان و همشهریان عزیزمان به این بیماری مبتلا شده و دعوت حق را لبیک گفتند و به دیار باقی شتافتند را صمیمانه به بازماندگان آن‌ها و به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مردم دارلمومنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برایشان طلب رحمت و مغفرت داریم.

آغاز می‌کنیم سال ۱۳۹۹ را با شهادت هفتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام موسی کاظم (ع)، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه این امام همام به حضرتش و همه ائمه معصومین (ع) متوسل می‌شویم.

اینجانب وظیفه خود میدانم حلول سال نو و بهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی وتجدید حیات طبیعت را به تمامی مردم بزرگوار ایران و مدافعان سلامت، پزشکان، پرستاران که این روز‌ها در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس کرونا ایستاده اند تا بتوانند سلامت و آرامش را به جامعه باز گردانند و مردم عزیزدارالمومنین کاشان و آران و بیدگل به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

توصیه ما به مردم عزیز و بزرگوار این است که فعالیت روزمره خود را با دقت و توجه به رعایت بهداشت و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند و از سفرخوداری و در خانه بمانید، ما ایرانیان همیشه از مشکلات و خطرات عبور کرده ایم و این بار نیز با یاری و همکاری هم از این بیماری خطرناک عبور خواهیم کرد.

سلامتی و توفیق شما مردم ولایتمدار و خدا جو را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است سال جدید که مقام‌معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری فرمودند سالی پر برکت و میمون برای همه مردم شریف ایران اسلامی باشد./۱۳۰۷/د102/ب1
ابوالفضل سلیمانی
امام جمعه اران و بیدگل
اول فروردین ماه ۱۳۹۹
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات