۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۴۳۱۲۲
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

سلامت فردی منجر به سلامت اجتماع خواهد شد

سلامت فردی منجر به سلامت اجتماع خواهد شد
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه سلامت فردی منجر به سلامت اجتماع خواهد شد، گفت: برای تحقق سلامت اجتماعی همه باید تلاش کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی یکشنبه شب در نشست ویژه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان آران و بیدگل، گفت: برای مقابله با ویروس کرونا در این شرایط حساس و بحرانی نیاز به همدلی و مشارکت همگانی همه شهروندان است.

وی با تقدیر و تجلیل از تلاش همه مسؤولان شهرستان آران و بیدگل برای مبارزه با کرونا در این شهرستان، افزود: آنچه ما را در مقابله با شرایط امروز جامعه بیشتر می‌تواند کمک کند این است که مردم با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی، زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند.

حجت الاسلام سلیمانی ماندن در خانه به غیر از موارد ضروری، پرهیز از تجمعات و ازدحام در مکان‌های مختلف و خودداری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهرستان را از مهمترین راهکار‌های مقابله با شیوع کرونا اعلام کرد.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: تلاش مسؤولان زمانی نتیجه خواهد داد که همه مردم شهرستان آران و بیدگل توصیه‌های بهداشتی را انجام داده و مسؤولان را در این راه یاری کنند تا با کمک یکدیگر در میدان مبارزه با ویروس کرونا به پیروزی برسیم.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه سلامت فردی منجر به سلامت اجتماع خواهد شد و برای تحقق سلامت اجتماعی همه باید تلاش کنند از مردم شهرستان آران و بیدگل درخواست کرد تا ضمن رعایت اصول بهداشتی فردی و عمومی، در صورت عدم موارد بهداشتی در جامعه آن را گزارش تا از سوی مسؤولان ذیربط رسیدگی شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات