۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۴۲۶۴۸
سخنگوی کمیته بحران کاشان:

۳۱ درصد بیماران مشکوک به کرونا در کاشان و آران و بیدگل بهبود و مرخص شدند

۳۱ درصد بیماران مشکوک به کرونا در کاشان و آران و بیدگل بهبود و مرخص شدند
مروجی گفت: تاکنون ۳۱ درصد از بیماران مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا شهرستان آران و بیدگل بستری شده بودند بهبود یافته و مرخص شدند.
سید علیرضا مروجی سخنگوی کمیته بحران منطقه کاشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: تعداد بیماران مشکوک به ویروس کرونا تا این لحظه در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا شهرستان آران و بیدگل از ۴۵۰ مورد فراتر رفته و تمام ظرفیت این دو بیمارستان به بیماران تنفسی اختصاص داده شد.

وی افزود: از مجموع ۱۷۹ نمونه ارسالی به آزمایشگاه پاستور در تهران تا این لحظه ۱۶ مورد مثبت قظعی، ۲۹ مورد مثبت غیر قطعی و ۴۶ مورد منفی اعلام شده است و منتظر دریافت پاسخ مابقی آزمایشات هستیم.

مروجی ادامه داد: اکنون ۳۱ درصد از بیماران مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا شهرستان آران و بیدگل بستری هستند بهبود و مرخص شده اند و ادامه درمان را در منزل ادامه می‌دهند.

وی همچنین از اجرای طرح بیمار یاور داوطلبین مردمی برای کمک به بیماران خبر داد و افزود: در این طرح داوطلبین مردمی نقش همراه معتمد و مطمئن را برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا برعهده دارند.

سخنگوی کمیته بحران کاشان گفت: داوطبانی که قصد دارند در این امر خیر مشارکت داشته باشند برای ثبت نام به دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه کنند.

مروجی در ادامه از نیاز دانشگاه علوم پزشکی کاشان به پزشک عمومی، متخصصان عفونی و بیهوشی، نیروی پرستار، کمک پرستار، بهیار و خدماتی خبر داد./۱۳۰۷/ت310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات