۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۴۲۲۶۳
حجت الاسلام بصیرتی:

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه آماده همکاری بادانشگاه علوم پزشکی کاشان است

بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه آماده همکاری بادانشگاه علوم پزشکی کاشان است
مسؤول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه کاشان گفت: اساتید و نخبگان و طلاب و روحانیون مدارس علمیه آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.
حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تقدیر و تجلیل از سیدعلیرضا مروجی رئیس و پرسنل بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خط مقدم مبارزه با کرونا، گفت: اساتید و نخبگان و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کاشان آماده همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان هستند.

وی با اشاره به شیوع گسترده بیماری کرونا و نیاز به بسیج همگانی جهت همیاری همه جانبه در مقابله با این بیماری، افزود: اساتید و نخبگان و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کاشان بر اساس تکلیفی شرعی و وظیفه‌ای انسانی، آمادگی خود را به منظور مشارکت مردمی و خدمت رسانی نسبت به کنترل، پیشگیری و درمان این بیماری، تحت نظارت ستاد ویژه مبارزه با کرونا اعلام می‌دارد.

مسؤول بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه کاشان ابراز امیدواری کرد، با صلاحدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و ستاد، توفیق همکاری اساتید و نخبگان و طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه کاشان با دانشگاه علوم پزشکی کاشان فراهم شود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات