۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۴۸۵۳
نماینده منتخب شیروان در مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت موانع مزاحم تحقق شعار «جهش تولید» را رفع کنند

مجلس و دولت موانع مزاحم تحقق شعار «جهش تولید» را رفع کنند
نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجلس و دولت موانع مزاحم و دست و پاگیر در مسیر تحقق شعار «جهش تولید» را از میان بردارند.

علی جدی، نماینده منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر «جهش تولید» اظهار کرد: تحقق این شعار در سال ۹۹ نیازمندی مؤلفه‌هایی است که از سوی نهادهای مختلف در کشور باید موردتوجه باشد.

وی با اشاره به الزامات تحقق جهش تولید اضافه کرد: کرد: مجلس باید در مسیر رفع موانع دست و پاگیر تولید ازنظر قانونی اقدام کند تا مسیر جهش تولید هموار شود.

جدی به برخی از این شاخص‌ها اشاره کرد و افزود: رفع موانع دست و پاگیر تولید چه ازنظر قانونی در قوه مقننه و چه ازنظر بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های وزارتی و دولتی در قوه مجریه و حمایت قضایی در قوه قضائیه یکی از این شاخص‌ها در راستای رونق و جهش تولید است.

نماینده منتخب مردم شیروان حمایت و نگاه ویژه به تولید را شاخص دیگر تحقق شعار سال دانست و افزود: تکریم مناسب کارآفرینان و تولیدکنندگان جهت ایجاد انگیزه بیشتر در کار باید در سال ۹۹ موردتوجه قرار گیرد.

وی به دیگر شاخص‌ها نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد رقابت انگیزشی مدبرانه در کارآفرینان و تولیدکنندگان جهت افزایش کمی و کیفی تولید ازجمله نقاط ضعفی است که در سالیان گذشته به آن توجه کمتری شده و در این سال باید در این مسیر حرکت کرد.

جدی تشویق و ترغیب مردم و تمام نهادهای حاکمیتی به مصرف کالای داخلی جهت حمایت از کالای ایرانی را مهم برشمرد.

نماینده منتخب مردم شیروان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلوگیری جهادی از واردات کالای قاچاق به کشور جهت حمایت از تولید و برنامه‌ریزی دقیق و حداقلی در واردات کالاهای موردنیاز که یا در داخل تولید نمی‌شود یا خودکفا نیستیم و حذف رانت‌های وارداتی ایجادشده به نفع برخی افراد و جریانات شاخص‌های موردنظر در سال ۹۹ برای تحقق جهش تولید است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات