۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۴
کد خبر: ۶۴۴۸۵۷
امام جمعه خرم آباد:

مسؤولان به فکر حل مشکل بیکاری جوانان باشند

مسؤولان به فکر حل مشکل بیکاری جوانان باشند
نماینده ولی فقیه در لرستان اصلی ترین مشکل استان لرستان را بیکاری جوانان خواند و گفت: مسؤولان باید در سال جدید گام های استواری در این زمینه بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن سال نو بیان داشت: ویژگی بهار طبیعت در سال جدید این است که مقارن با ماه رجب و بعثت نبی اکرم در سوم فروردین است و این تقارن امید است برای مردم ما تحول درونی و ارتباط بیشتری با خدا و ائمه اطهار(ع) به همراه داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته سالی همراه با فراز و نشیب هایی بود که گذشت، سالی با حوادث تلخ و شیرین بود، ابتدای سال 98 سیل را داشتیم و در ادامه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کشور و ماه آخر سال شیوع کرونا از حوادث سخت بوده که همچنان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در دل این حوادث مهربانی ها و همدلی ها را مشاهده کردیم و حضور جوانان انقلابی در قالب گروهای جهادی در مناطق سیل زده و دستگیر مردمی که نیازمند مساعدت و کمک بودند تجلی همدلی و وحدت بود.

وی با اشاره به اینکه همین انسجام در مبارزه با کرونا را مشاهده می کنیم، یادآور شد: حضور مردم در تشییع جنازه حاج قاسم سلیمانی، حضور در سالگرد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات دوم اسفند عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به برای دنیا به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزود: در سال جدید همه مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم بیش از گذشته تلاش کنیم تا سال جدید همراه با موفقیت و کامیابی باشد.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در کشور از بین خواهد رفت و مسؤولان توجه کنند مشکل اصلی جوانان بیکاری است، استاندار و مسؤولان در برنامه هایی با مردم و جوانان گفت و گو کنند و در هرکجا که جوانان حضور دارند، دستگاه ها برنامه های خود را در کاهش بیکاری برای جوانان و مردم در میان بگذارند که این مهم سبب کمک فکری گرفتن از نخبگان می شود و ایجاد امید و دلبستگی مردم به نظام را فراهم می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش از زحمات کادر درمانی که در امر درمان و مقابله با ویروس کرونا تلاش می کنند قدردانی کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات