۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۶۴۴۹۴۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است

تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است
نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در رسیدگی به بیماران کرونایی، گفت: تلاش مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا یادآور دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر یکشنبه در دیدار با پرسنل بیمارستان شهدای عشایر به مناسبت سال نو و مبعث رسول اکرم(ص) با قدردانی از کادر پزشکی و درمانی استان گفت: شما مدافعان نظام سلامت سال نو را در حالی آغاز کردید که با همبستگی و همدلی برای سلامت دیگران«حول حالنا الی احسن الحال» را با نیت ریشه کنی بیماری کرونا و بهبود حال مبتلایان را زمزمه کردید.

وی اظهار داشت: کار شما مدافعان سلامت تداعی کننده دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده و کاری بزرگ و ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امسال بهار را شما مدافعان سلامت در حالی آغاز کردید که جانانه پای سلامت هموطنانمان ایستاده اید، شکوه وعظمت لحظه های دشوار این روز ها بر شما و خانواده های صبورتان می گذرد و لحظه ای بیماران دردمند را تنها نخواهید گذاشت، با تمام وجود در برابر بزرگی و رشادت شما تعظیم می‌کنم.

وی از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، نیروهای اداری و خدماتی و شبکه های بهداشت و درمان شهرهای استان به عنوان زحمت کشان و مدافعین سلامت یاد کرد و بیان داشت: مجاهدت امروز شما در مقابله با ویروس کرونا یادآور دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: مردم باید قدردان زحمات مدافعان سلامت باشند و این مهم در سایه عمل به توصیه های پزشکی و جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا است.

وی تأکید کرد: مردم باید در خانه بمانند تا جلوی انتقال بیماری کرونا گرفته شود و هرچه زودتر بتوان این ویروس منحوس را ریشه کن کرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات