۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۶۴۵۰۰۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی:

انقلاب اسلامی در اقتدار کامل نسبت به استکبار و دشمن خارجی قرار گرفته‌ است

انقلاب اسلامی در اقتدار کامل نسبت به استکبار و دشمن خارجی قرار گرفته‌ است
حجت‌الاسلام عبدی گفت: انقلاب اسلامی در اقتدار کامل و برتر نسبت به استکبار و دشمن خارجی قرار گرفته‌ است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدی اظهار داشت: زندگی در فضای انقلاب اسلامی یعنی همه چیز آن براساس اسلام و بر مبنای آموزه‌های اخلاقی، دینی، اندیشه‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم انقلاب اسلامی است و زمانی که می‌گوییم در فضای جمهوری اسلامی و در حکومت اسلامی یعنی تمام کارکرد‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌ها بر مبنای اعتقادات دینی باید صورت بگیرد.

وی افزود: تمام تلاش مسؤولان به‌ویژه سکان‌دار انقلاب اسلامی و امام(ره) بر مبنا‌ی اجرای حدود اسلامی بوده است، بر این مبنا هر کس در هر جایی از کشور فعالیتی بر مبنای دین و اعتقادات دینی انجام دهد سود دنیا و آخرت را دارد، بنابراین اطلاع‌رسانی در جایگاه اسلامی جایگاه خاصی دارد خصوصا اگر بر مبنای اسلام، دین، تقویت بنیه حکومت، آشنایی مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام (ره) و دعوت مردم به التزام عملی به ولایت‌فقیه باشد.

حجت‌الاسلام عبدی عنوان کرد: خبرگزاری، خبررسانی، اطلاع‌رسانی یا سوق دادن مردم به اهداف مکتب ولایت و ترویج تفکر ولایی دارای ارزش است، چرا که تقویت بنیه حکومت وظیفه هر فرد است و تا حد ممکن خبر‌گزاری‌ها باید آن را برند کنند خصوصا خبرگزاری‌هایی مانند خبرگزاری تسنیم که با جهت‌گیری مثبت بوده و برآمده از تفکرات انقلابی هستند.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ دیده‌ایم که انقلاب اسلامی همواره دشمن، غفلت‌زده یا فتنه‌گر دارد همانطور که در 10 سال حکومت پیامبر(ص) و پنج سال حکومت حضرت علی(ع) دشمن خارجی، داخلی و سطح کلان داشته است.

مسؤول دفتر ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی عنوان کرد: خبر‎گزاری‌ها با ظرافت خاصی دوست و دشمن را برای مردم معرفی کنند و باید بصیرت دهنده جامعه باشند، خبردهی به معنای مچ‌گیری نیست و معنای آن هدایت است در مسیر انقلاب برای رسیدن به مقصود مطلوب یعنی تعالی جامعه بوده و معنای آن هدایت است و اعتقاد داریم انقلاب اسلامی بستر‌‎ساز حکومت امام زمان(عج) است و همه مردم باید در این مسیر حضور داشته و کمک کنند.

وی ادامه داد: آگاه کردن، بصیرت دادن و خط و خطوط را برای مردم روشن کردن برای خبرگزاری مهم است، شناخت دشمن، توطئه، نظرات و حرکت آنها برای ما مهم است، 50 درصد از فعالیت‌های پیشبرد انقلاب و جامعه معمولا با اطلاع‌رسانی، تبلیغ و ترویج انجام می‌شود و افراد مثبت‌ و منفی، آشکار کردن بعضی از اهداف شوم اشخاص با ظرافت خاص کار خبرگزاری‌ها است.

مسؤول دفتر ولی‌فقیه در سپاه استان مرکزی افزود: اطمینان و اعتمادی در جامعه نسبت خبرگزاری تسنیم وجود دارد که نشان‌گر موفقیت آن بوده بنابراین جایگاه این خبرگزاری باید با کار جهادی و انقلابی بیشتر‌ هم شود، خدمت‌گزاران باید در جهت مقدس خدمت‌گزاری کنند امروز وضعیت جامعه به‌گونه‌ای است که نسبت به دشمن بیرون در اوج هستیم یعنی شاخ دشمن را شکستیم و مرتب این غیرت اقتدار ملی در مقابل دشمن مردم را باید در سرخط استکبارستیزی آماده سازیم.

حجت‌الاسلام عبدی خاطر نشان کرد: با وضع موجود دو کار پیش روی ماست، انسجام در مقابل دشمن با اطاعت از مقام معظم رهبری که باید مطیع بوده و مردم را با اتحاد آگاه کنیم و التزام به مقام معظم رهبری تمام فتنه‌ها و فتنه‌گری‌ها را خنثی می‌کند و نکته دوم حضور مردم در همه ابعاد جامعه تا جامعه اسلامی و انقلابی داشته باشیم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات