۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳
کد خبر: ۶۴۵۱۲۹

۲۵۰ هزار ماسک در بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و توزیع شد

۲۵۰ هزار ماسک در بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و توزیع شد
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲۵۰ هزار ماسک در قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، ویروس کرونا همان ویروسی است که عده‌ای به سبب ترس از ابتلا به این ویروس ضمن رعایت نکات بهداشتی در خانه مانده و خود را قرنطینه کرده‌اند اما عده‌ای نیز هستند که گزینه مسافرت کردن را انتخاب کرده و غافل از اینکه ناقل این بیماری باشند به شیوع سریع‌تر این ویروس در جامعه دامن می‌زنند.

تمهیدات مقابله‌ای با این ویروس از راه‌اندازی کمپین‌های مختلف ماندن در خانه، نه به شیوع کرونا و غیره گرفته تا تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز ورزشی و محدودیت‌های جاده‌ای، ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی، ادارات، بازارها و غیره در جامعه انجام شده است اما مهم‌ترین نکته در راستای پیشگیری از این ویروس رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه است.

‌این روزها گروه‌های جهادی خالصانه در استان مرکزی خدمات گوناگونی در زمینه مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس در استان انجام می‌دهند.

فعالیت 45 کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اقدامات این مجموعه در راستای پیشگیی از کرونا در استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان مرکزی در کنار خدمات مختلف که توسط بسیجیان و جهادگران در حال اجرا بوده، تولید ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی است.

امید محترمی افزود: 45 کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج سازندگی استان مرکزی تاکنون بیش از 250 هزار ماسک بهداشتی تولید و در مناطق مختلف استان مرکزی توزیع کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین توجهات در جهت تولید این ماسک‌ها رعایت بهداشت و استاندارد بهداشتی بوده بنابراین کار تولید ماسک توسط این مجموعه‌ها با هماهنگی و نظارت دقیق مراکز شبکه بهداشت صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: تمامی این کارگاه‌های تولید ماسک بسیج سازندگی زیرنظر شبکه بهداشت شهرستان‌های مختلف استان مرکزی فعالیت کرده و ماسک‌ها بعد از تولید توسط دستگاه اتوکلاو ضدعفونی و بسته‌بندی می‌شود.

محترمی بیان کرد: علاوه‌بر فعالیت‌های مسئولان و گروه‌های جهادی مردم نیز باید این روزها در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در جامعه همکاری بیشتری داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات