۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۴۵۲۰۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

راهبرد جهش تولید نباید تنها در حرف و شعار خلاصه شود

راهبرد جهش تولید نباید تنها در حرف و شعار خلاصه شود
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و بی اثرکردن تحریم‌های غرب را تقویت و جهش تولید و توان داخلی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تبریک فرا رسیدن سال جدید به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» اشاره کرد و بر ضرورت بسیج عمومی به منظور تحقق عملی این شعار تأکید کرد.
 
وی با بیان این که اگر می‌خواهیم کشورمان در برابر هجمه‌های اقتصادی دشمن واکسینه شود باید تولید را در داخل تقویت کنیم، افزود: نامگذاری امسال مقام معظم رهبری تأکید دوباره ایشان بر توجه بیشتر مسؤولان و مدیران کشور به مسأله تولید داخلی است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در یک محاصره اقتصادی از سوی دشمنان و بدخواهان این انقلاب قرار دارد، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید کردند باید کشورمان قوی شود و یکی از راه‌های مهم تحقق این امر نیز اقتدار اقتصادی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که از جمله الزامات مهم اقتدار اقتصادی توجه به ظرفیت‌های داخلی است، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر بخش مهمی از توان و ظرفیت کشور صرف ارتباط با کشور‌های غربی قرار گرفت که هیچ خروجی مناسبی نیز برای ملت ایران نداشته است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که نباید وقت کشور را تنها صرف مذاکره با چند کشور فریبکار و معلوم الحال غربی کنیم، گفت: اروپایی‌ها در مسأله برجام به خوبی نشان دادند که پیرو سیاست‌های خصمانه آمریکا هستند.
 
وی با بیان این که به طور حتم تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و بی اثرکردن تحریم‌های غرب، تقویت توان و ظرفیت داخلی است، خاطرنشان کرد: مسأله مهم جهش در تولید نباید تنها در حرف و شعار خلاصه شود، بلکه مسؤولان کشور باید همه توان را در جهت تحقق عملی این شعار به کار گیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که امروز تنها اهرم فشار آمریکا علیه ملت ایران، بحث اقتصادی است، گفت: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند در عرصه نظامی و دفاعی ایران اسلامی به خودکفایی کامل رسیده و امروز به یک قدرت مطلق منطقه‌ای نقش آفرینی می‌کند به همین دلیل هیچ گاه به دنبال رویارویی نظامی با کشورمان نخواهد بود.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در گام دوم انقلاب باید توان اقتصادی کشور را بالا ببریم و این امر نیازمند استفاده مناسب از ظرفیت‌های داخلی است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت قوی شدن کشور در بخش اقتصادی استفاده شود.
 
امام جمعه فریدونکنار با اشاره به این که گام های مسؤولان در سال جدید برای تحقق رونق اقتصادی و جهش تولید باید مستحکم تر از گذشته باشد، بیان داشت: اگر یک عزم ملی، مدیریت جهادی و انقلابی در کشور وجود داشته باشد به طور حتم شاهد شکوفایی اقتصاد کشور در آینده ای نزدیک خواهیم بود.950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
جهش تولید با مدیریت جهادی امکان پذیر است
0
0