۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۲۲۴
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان:

۵۴۱ نفر در لرستان مبتلا به ویروس کرونا هستند

۵۴۱ نفر در لرستان مبتلا به ویروس کرونا هستند
رییس دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان از روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: تاکنون ۵۴۱ نفر در لرستان مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: هزار و 576 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا  به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نتیجه آزمایش 541 مورد مثبت و 910 مورد منفی اعلام شده است و آمار مبتلایان همچنان روبه افزایش است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: تا این لحظه آمار فوتی ها بر اثر مبتلا شدن به ویروس کرونا به 35 نفر رسیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش یادآور شد: از آمار فوق 80 بیماردر بیمارستان بستری، 335 نفر تحت مراقبت در منزل و 91 نفر نیز ترخیص شده اند.

نیکبخت با تأکید بر اینکه مردم باید ویروس کرونا را جدی تر بگیرند، اظهار داشت: خطر ویروس کرونا در کمین هر فردی است و اگر نکات بهداشتی را رعایت نکنند و به توصیه ها عمل نشود، نمی توان جلوی انتشار این ویروس را گرفت.

وی افزود: مهم ترین و بهترین توصیه به مردم ماندن در خانه است، مردم این روزها باید از تردد در خیابان ها، مکان های شلوغ و پر رفت و آمد خودداری کنند و تحت هیچ شرایطی به سفر نروند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات