۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۴۵۱۸۷

فعالیت جهادی ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» در چهار نقطه تهران

فعالیت جهادی ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» در چهار نقطه تهران
ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» تحت اشراف مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) در چهار نقطه تهران برای شکست کرونا فعالیت جهادی انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، این روزها که ویروس منحوس کرونا به تمام نقاط کشور سرایت کرده و بیش از 20 هزار تن از هموطنان عزیزمان به این بیماری فراگیر مبتلا شدند علاوه بر کادر درمانی و مسؤولان ذی ربط، شاهد تلاش و خلق حماسه‌های ایثار و از خودگذشتی طلاب و روحانیان جهادگر این مرز و بوم در مبارزه با کووید19 هستیم.

حضور طلاب و روحانیان جهادی در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس یعنی قلب بیمارستان‌ها یا در ضدعفونی و گندزدایی معابر، دوخت و آماده سازی تجهیزات بهداشتی مثل ماسک، گان و غیره بار دیگر یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را در یادها زنده کرده است.

از ابتدای شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا تمامی مدارس علمیه استان تهران هر کدام به یک پایگاه مبارزه با کووید19 تبدیل شدند که از جمله آن مدارس می توان به مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) اشاره کرد.

مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) با تشکیل ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» با چهار شعبه در چهار نقطه از جمله میدان شهدا، میدان خاوران، میدان راه آهن و منطقه ابوذر ستاد سلامت راه اندازی کرده است.

جلب امکانات مالی از طلاب و خیرین برای تهیه تجهیزات بهداشتی، حضور در بیمارستان‌ها و احصای نیازمندی‌‌ها، تولید ماسک و تحویل به بیمارستان‌ها از جمله فعالیت های ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» به شمار می آید.

تحویل 800 ماسک در سه روز اول با مشارکت 28 جهادگر از خواهران حوزه های تابعه در قالب فعالیت های دوخت در کارگاه یا منزل، برش، تدارکات، بسته بندی و ارسال از جمله فعالیت هایی است که تحت اشراف کارشناسان سلامت تا کنون انجام شده است./813/پ202/ب1

فعالیت جهادی ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» در چهار نقطه تهرانفعالیت جهادی ستاد مدافعان سلامت «ریحانه» در چهار نقطه تهران

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات