۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۶۴۵۲۶۰
مدیر حوزه علمیه کاشان مطرح کرد؛

فعالیت ۵۰ روحانی در حوزه مبارزه با کرونا

فعالیت ۵۰ روحانی در حوزه مبارزه با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: با شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان، حدود ۵۰ روحانی در عرصه خدمت و مبارزه با کرونا ویروس در فعالیت دارند.
حجت الاسلام والمسلیمن منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: حوزه‌های علمیه منطقه کاشان با هماهنگی پایگاه‌های بسیج حوزه با سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی حوزوی و پایگاه‌های فرهنگی تا کنون بیش از سه هزار بسته بهداشتی شامل دستکش، مواد ضد عفونی و ماسک تهیه و توزیع کرده است.

وی ضد عفونی اکثر مناطق و خیابان‌های شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل، حضور در بیمارستان‌ها که در حال حاضر به دلیل کمبود لباس‌های ضد عفونی متوقف شده است و برنامه ریزی جهت نماز‌های جماعت طلاب در منازل خود را از جمله اقدامات انجام شده و در دست اقدام مدیریت حوزه‌های علیمه منطقه کاشان اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی همچنین عیادت و سرکشی از بیماران، احوال پرسی و یا عرض تسلیت تلفنی در مورد متوفیان و حضور در محل تغسیل و تکفین را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اقدام مدیریت حوزه‌های علیمه منطقه کاشان برشمرد.

مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان یادآور شد: حدود ۵۰ روحانی در عرصه خدمت و مبارزه با کرونا ویروس در منطقه کاشان فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی در ادامه به برخی از کمبود‌ها و نیاز‌ها نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به استان نبودن کاشان توزیع و دسترسی به اقلام سخت و دشوار است.

وی ژل‌های ضد عفونی، دستکش‌های محافظ، ماسک‌های یکبار مصرف و همچنین کتاب‌های قابل توزیع در منازل را از نیاز‌های اساسی برای ادامه فعالیت‌های روحانیون کاشان اعلام کرد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات