۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۴۴۴۳۲

روحانیون کاشان هتک حرمت حرم حضرت معصومه را محکوم کردند

روحانیون کاشان هتک حرمت حرم حضرت معصومه را محکوم کردند
علما، اساتید، طلاب و فضلای مدارس علمیه و مدیریت حوزه علمیه کاشان در اطلاعیه‌ای هتک حرمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) را محکوم کردند و خواستار پیگیری و مجازات عاملان شدند.
علما، اساتید، طلاب و فضلای مدارس علمیه و مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در بخشی از اطلاعیه‌ای که از سوی مدیر حوزه علمیه کاشان برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد گفته شده است، حوزه مقدسه قم و حریم کریمه آل الله (س) جای کج اندیشان و دستور بگیران نیست و نخواهد بود.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
و اذا اصابتکم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون
فاجعه حمله به حرم مطهر و منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و شکستن درب ورودی توسط افراد معلوم الحال و فرصت طلب که «والدین لعق علی السنتهم» هستند بسیار سنگین و سخت آمد و قلب مقدس امام عصر (عج) و قاطبه علما و اساتید و فضلای محترم بلاد اسلام بخصوص ایران عزیز و بالاخص قم را به درد آورد.

آنانی که دین را با سلایق خود تطبیق داده و هیچگاه تدین واقعی را معیار خود قرار نداده و هر فرصتی را برای اغراض خود مغتنم شمرده و هر چه خود یا اربابان جیره خوارشان صلاح دیدند را معیار حق خواهی خود دانسته و خود را معیار حق معرفی کرده و حق محوری را قبول نکرده و به باطل خود اطمینان یافته اند می‌توانند به خود جرات این حرمت شکنی‌ها را بدهند.. علماء، اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه منطقه کاشان این حرمت شکنی را بشدت محکوم دانسته و از مسئولان پی گیری و مجازات آنان را خواستارند، باشد که درس عبرتی شود برای فرصت طلبان دیگر که بدانند حوزه مقدسه قم و حریم کریمه آل الله (س) جای مقدس مآبان و کج اندیشان و دستور بگیران
نیست و نخواهد بود، والسلام/۱۳۰۷/د102/ب1

علما اساتید طلاب و فضلای مدارس علمیه و مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات