۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۶۴۵۲۷۳
مدیر حوزه علمیه قزوین:

رسیدن به قله های قدرت نیازمند صبر و مقاومت است

رسیدن به قله های قدرت نیازمند صبر و مقاومت است
حجت الاسلام سبحانی نیا با توجه به دو عنصر صبر و مقاومت پیروزی ملت ایران را حتمی دانست و گفت: رسیدن به قله های پیشرفت و قدرت نیازمند تحمل سختی ها است.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان اینکه رسیدن به اهداف ترسیم شده ملت ایران نیاز به تلاش، برنامه ریزی و حرکت دارد، گفت: اهداف انقلاب اسلامی به همان میزان که بزرگ است نیاز به تلاش، صبر، استقامت بیشتر و برنامه ریزی دقیق تر دارد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به توصیه های موکد قرآن کریم و روایات به صبوری و استقامت، عنوان کرد: در آموزه های دینی از صبر به عنوان کلید گشایش در سختی ها نام برده شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی را مستلزم مقاومت و صبوری دانست و اظهار داشت: مردم با استقامت در برابر سختی ها و دشمنی ها به نتیجه مطلوب خواهند رسید.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی صبار و شکور است، ابراز کرد: مردم در بازه زمانی پس از انقلاب اسلامی بسیاری از توطئه های دشمن را با صبر و استقامت خنثی کرده اند.

حجت الاسلام سبحانی نیا با توجه به دو عنصر صبر و مقاومت پیروزی ملت ایران را حتمی دانست و تصریح کرد: رسیدن قله های پیشرفت و قدرت نیازمند تحمل سختی ها است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات