۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۴۵۲۹۱
مسؤول آموزش مدرسه علمیه ولایت خبر داد؛

آغاز ثبت نام مدرسه علمیه ولایت از طریق سایت حوزه علمیه خراسان

آغاز ثبت نام مدرسه علمیه ولایت از طریق سایت حوزه علمیه خراسان
حجت الاسلام سیبویه از ثبت نام داوطلبان در مدرسه علمیه ولایت برای سال تحصیلی آینده از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان خبر داد.

حجت الاسلام احمد سیبویه، مسؤول آموزش مدرسه علمیه ولایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از ثبت نام داوطلبان حوزه علمیه و واجد شرایط در مدرسه علمیه ولایت برای سال تحصیلی آینده از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان خبر داد.

وی اظهار کرد: دانش‌آموزان پسر پایه نهم (سیکل) می توانند جهت ثبت نام به سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com مراجعه کنند همچنین علاقه مندان می توانند برای اطلاع بیشتر به کانال مدرسه علمیه ولایت در پیام رسان های سروش و ایتا به آدرس @velayath مراجعه و یا با شماره تلفن  ۰۹۱۵۵۲۵۸۴۱۸ تماس بگیرید.

حجت الاسلام سیبویه در مورد زمان ثبت نام گفت: علاقه مندان تا 31 فروردین 99 فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند همچنین تاریخ آزمون ورودی در 12 اردیبهشت 99 خواهد بود و نتایج در 11 خرداد اعلام شده و از پذیرفته شدگان در 25 خرداد مصاحبه بعمل خواهد آمد.

مسؤول آموزش مدرسه علمیه ولایت در معرفی این مدرسه ابراز کرد: مدرسه علمیه ولایت دارای همه سطوح حوزه علمیه بوده و در دو شعبه مشغول به فعالیت است، این مدرسه که در بیت و حسینیه مرحوم آیت الله شیرازی( کانون انقلاب در خراسان ) قرار دارد و وجود اساتید ممتاز، از قم و مشهد یکی از توفیقات این مدرسه می باشد.

وی افزود: این مدرسه هویت اصلی خود را تربیت طلبه فاضل انقلابی می داند و حرکت خود را در عرصه های مختلف علمی و جهادی و در مسیر ایجاد تمدن اسلامی قرار داده است همچنین توجه به طلاب و وضعیت اخلاقی و معیشتی آنان در کنار رسیدگی به امور درسی ایشان مورد اهمیت این مدرسه است.

حجت الاسلام سیبویه بیان داشت: این مدرسه از ابتدای نوجوانی از مقطع پایه ۹ که بهترین فرصت آموزش و رشد است  کار تربیت و آموزش خود را با شیوه های کاربردی پیش برده و تاکنون موفقیت های خوبی کسب کرده است./864/ت310/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات