۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۴۵۳۸۱
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

«جهش تولید» پایان دادن به حرکت آهسته اقتصادی کشور است

«جهش تولید» پایان دادن به حرکت آهسته اقتصادی کشور است
حجت الاسلام بدری با بیان اینکه «جهش تولید» پایان دادن به حرکت آهسته اقتصادی کشور است، گفت: جهش تولید با کار جهادی و انقلابی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، «جهش تولید» را امتدادی برای رونق تولید دانست و گفت: «جهش تولید» راهبردی برای پیشرفت کشور و ادامه دهنده مسیر رونق تولید است.

وی افزود: رهبر انقلاب شعار سال 99 را «جهش تولید» نام نهادند چرا که رشد اقتصادی با جهش تولید امکان پذیر است، این رشد اقتصادی باید در سفره‌های مردم اثر بگذارد تا معنای کامل و واقعی این شعار درک شود.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با تاکید بر اینکه «جهش تولید» به نوعی پایان دادن به حرکت آهسته اقتصادی کشور است، ابراز کرد: مسؤولان و فعالان اقتصادی باید با عزمی جدی و عملیاتی برای تحقق این هدف گام بردارند و از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) با تاکید بر اینکه ثمرات و نتایج تحقق شعار سال باید در زندگی مردم اثر بگذارد، اظهار داشت: تحقق جهش تولید نیازمند عزم همگانی است.

وی با بیان اینکه جهش تولید با کار جهادی و انقلابی محقق می شود، گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای مخلص، کاردان، دلسوز، خلاق و انقلابی در راستای تحقق شعار سال الزامی و قطع دستان خائنین و نفوذیان که با سنگ اندازی و مانع تراشی چرخ تولید کشور را متوقف می کنند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری با تاکید بر اینکه جهش تولید نیازمند مدیران جهادی است، خاطرنشان کرد: همه مشکلات اقتصادی کشور با رونق تولید مرتفع می شود بنابراین جهش تولید تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات