۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۳۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جهش تولید امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌ها است

جهش تولید امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌ها است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: سرعت بخشی به تولید داخلی و جهش تولید، امن‌ترین مسیر برای گذر از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش در اروپا است.

حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار داشت: چند سالی است که مقام معظم رهبری به‌طور مداوم سال‌ها را به نام اقتصاد و تولید داخلی نام‌گذاری می‌کنند و این امر نشان‌دهنده اهمیت موضوع است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای سال ۱۳۹۹، آمریکا خبیث‌ترین و عنودترین دشمن است؛ زیرا مسئولان آن، انواع رذایل اخلاقی اعم از دروغ‌گویی، پشت‌هم‌اندازی، طمع‌ورزی، وقاحت و شارلاتان بودن را دارند، ضمن آنکه ظالم، تروریست و به‌شدت بی‌رحم و سنگدل نیز هستند و درراه رسیدن به اهداف پست خود از هیچ توطئه و نیرنگی دریغ نمی‌کند و باید در برابر این دشمن خبیث به همه ابزارهای دفاعی به‌ویژه اقتصاد پررونق برای عدم وابستگی به بیگانگان مجهز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: اعتماد مسئولان کشور به جوانان متخصص، مؤمن و متعهد به‌نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، فناوری، سیاسی و... برای چرخاندن چرخه اقتصاد کشور می‌تواند زمینه‌های جهش تولید را فراهم و دست بیگانگان را قطع کند.

وی تأکید کرد: به حول و قوه الهی کشور ما در عرصه دفاعی و نظامی به اوج خودکفایی رسیده و قوی شدن است؛ اما برای رسیدن به قوت اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی، لازم است همه آحاد جامعه گام بردارند و باهمت مضاعف و جدّیت برای اعتلا و خودکفایی کشور عزیزمان در همه عرصه‌ها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمانی و پرستاران عزیز کشورمان که برای مقابله با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شده‌اند، گفت: ان شاء الله با عنایات خاصه پروردگار و توجه ویژه اهل‌بیت معصومین (ع) و تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی و پرستاران و خود مراقبتی همه مردم، ویروس کرونا مهار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تنها چیزی که پس از مهار ویروس کرونا برای ملت ما باقی می‌ماند و بسیار دیدنی خواهد بود، همین همکاری‌هایی است که اقشار مختلف مردم به‌ویژه روحانیون و فعالان مذهبی در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا انجام می‌دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: در ایام نوروز همه روحانیون و فعالان مذهبی و قرآنی استان خراسان شمالی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا پای‌کار بودند و نشان دادند همواره در گرفتاری‌ها همراه و همدل مردم هستند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات