۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۵۷۷۱
در گفت‌وگو با رسا مطرح شد؛

گزارشی از خدمت رسانی طلاب بسیجی تیپ امام صادق در ایام کرونایی

گزارشی از خدمت رسانی طلاب بسیجی تیپ امام صادق در ایام کرونایی
حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه بسیجیان همواره برای خدمت رسانی حاضرند، گفت: تعدادی از همکاران ما به دلیل حضور در مناطق کرونایی برای خدمت، جان خود را از دست داده اند.

حجت الاسلام علی محمد رفیعی مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار به تشریح برخی از خدمات پاسداران، طلاب بسیجی و روحانیان سپاهی در خدمت به مردم به ویژه در ارتباط با شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: بسیجیان و پاسدار خدمت به دین و نوکری مردم را دو اصل اساسی پیش روی خود می بینند.

وی افزود: ما در تیپ امام صادق(ع) گردان های مختلفی داریم که برای قضیه کرونا سازمان دهی شده اند و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند که از جمله آنها بحث غسل و کفن و دفن اموات کرونایی است؛ این دوستان به صورت دائمی در بهشت معصومه حضور دارند و نسبت به این مسأله در حال خدمت رسانی هستند و احتیاط های لازم شرعی و بهداشتی را مدنظر قرار می دهند.

حجت الاسلام رفیعی بیان داشت: برخی دیگر از این دوستان در سطح شهر به ویژه مراکز کانون خطر مرتبا کار گند زدایی را انجام می دهند و با تمام وجود در صحنه خدمت رسانی به مردم حاضر شده اند.

وی خدمت بدون چشم داشت و بی منت از خصائص پاسداران و بسیجیان عنوان کرد و افزود: چه در قضایای ناراحت کننده ای مثل سیل و زلزله و چه در قضیه کرونا بسیجیان ما در صحنه حاضر بوده اند و با حضور خود بسیاری از تبلیغات سوء دشمنان را علیه روحانیت و بسیج و سپاه خنثی کرده اند.

مسؤول روابط عمومی تیپ امام صادق(ع) بیان داشت: در گذشته نیز طلاب و بسیجیان در مناطق محروم به صورت گروه های جهادی اعزام می شدند ولی چندان به چشم نمی آمد و همواره تهمت های ناروایی به این قشر بزرگ زده می شد، اما قضایای اخیر در کنار همه ناراحتی که ایجاد کرد، نشان داد که روحانیت و بسیج همواره در کنار مردم و همدرد آنها است.

حجت الاسلام رفیعی در پایان تصریح کرد: نوع خدمت و میزان آن هرگز برای پاسداران و بسیجیان اهمیتی ندارد، همچنانکه در قضیه کرونا بسیاری از طلاب بسیجی مسؤول تمیز کردن بخش های مختلف بیمارستان ها از جمله سرویس های بهداشتی شده اند و نسبت به کاری که برعهده گرفته اند، احساس افتخار می‌کنند./1330/ج

ارسال نظرات